עיר עם הרמוניה

עיר עם הרמוניה

כנס מקהלות ארצי פתוח לקהל הרחב ייערך ב"אקדמא" – הקונסרבטוריון העירוני של אשדוד.

כנס המקהלות הארצי ייערך ביום ראשון 22.02.15 החל מהשעה 15:00, באולם המופעים של מרכז האמנויות מונארט, מקום משכנו של הקונסרבטוריון העירוני "אקדמא".

הכנס הנערך בשיתוף המפקח על הקונסרבטוריונים במשרד החינוך, ייערך בנוכחותם של יהודה פרנקל – הממונה על החינוך בעיריית אשדוד, גלינה לוקש, מרכזת בחינות בגרות מוסיקה-רסיטל במשרד החינוך ויאנינה קודליק, מנהלת הקונסרבטוריון העירוני "אקדמא", שלדבריה, "זו גאווה לארח את הכנס הארצי, הבחירה באשדוד טבעית נוכח פעילותו החינוכית והמוזיקלית הענפה של הקונסרבטוריון, הנחשב כגורם מרכזי בחינוך המוסיקלי בארץ. פעילות מוזיקלית מהווה בסיס איתן להתפתחות יצירה, משפיעה על תהליכים קהילתיים ותרבותיים בעיר ומטפחת יכולת אישית וחברתית המעצבת אישיות יוצרת ובוגרת של אלו העוסקים בה".

בכנס  עתידים להשתתף שש מקהלות שונות מרחבי הארץ  ובתוכם: מקהלת היישוב כפריונה,

מקהלת אילת, מקהלת שער הנגב, מקהלת רחובות ומקהלת "זמירי הים"(הצעירה והבוגרת), כ- 150 זמרים וזמרות שיציגו את מיטב הרפרטואר הקלאסי והזמר הישראלי.

מקהלת "זמירי ים" – מקהלת הבית של הקונסרבטוריון מאשדוד פועלת זה כשמונה עשרה שנים ומורכבת משתי קבוצות: מקהלה צעירה (לגילאי) ומקהלה בוגרת ייצוגית שעל ניצוחה וניהולה האמנותי מופקדת נטליה פודים –קודל, בוגרת האקדמיה למוסיקה של אוניברסיטת תל-אביב.

המקהלה זוכה להכרה בארץ ובחו"ל והיא מייצגת את העיר באירועים המתקיימים ברחבי הארץ ומייצגת את המדינה בפסטיבלים שונים ברחבי העולם. ראוי להזכיר את זכייתה במקום הראשון בתחרות מקהלות בינלאומית שנערכה בצ'כיה בשנת 2011 ואת זכייתה במקום השני בפסטיבל שנערך במקדוניה בקיץ האחרון. חברי המקהלה נחשפים לעולם מוסיקלי רחב דרך השירה ולימוד פיתוח הקול, מדובר בחוויה חברתית, חינוכית ויצירתית שבבסיסה גיבוש והרמוניה. רפרטואר המקהלות עשיר ומגוון וכולל שירים מסגנונות, שפות ותקופות שונות.

ביום ראשון 22.02.15 מהשעה 15:00 באולם המופעים של מרכז האמנויות מונארט, רח' דרך ארץ 8. למידע: 8545135.

הכניסה חופשית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*