עירוני עדיין עם סיכויי עלייה, האדומים מוכנים למשחק העונה

עירוני עדיין עם סיכויי עלייה, האדומים מוכנים למשחק העונה

את המחזורים האחרונים של ליגה ב' מחוז דרום ב', עירוני אשדוד הייתה רוצה מאוד לשכוח. עם תוצאות לא משביעות במיוחד, התארחה בשישי האחרון קבוצת האוהדים הצהובה למשחק הראשון בשלב הפלייאוף העלייה לליגה א', במשחק חוץ בגבעת זאב מול היריבה המקומית.

עירוני שלא השכילה לנצח את גבעת זאב בשני המפגשים שהתמודדה מולה העונה, אם כי גם לא הפסידה, הייתה רחוקה מאוד מלהרשים, אך נהנתה מדחיפה מחוזקת בכ500 אוהדים שעשו את הדרך עד לעיר הבירה.

גבעת זאב החמיצה שני פנדלים כשהתוצאה עוד הייתה 0-0, ובמחצית השנייה דווקא האורחת מאשדוד עלתה על הלוח, כשבר כחלון הגביה כדור חופשי מדוייק היישר אל הראש של מלך שערי הקבוצה, אריאל טרבלסי, והאחרון נגח את הכדור עמוק לרשת.

עירוני-קהל

הצהובים נותנים הצגה בגבעת זאב (צילום: מוטי קדוש)

כעת הקבוצה של שרון מרציאנו רחוקה שלושה משחקים מעליית ליגה שנייה ברציפות, ובשבוע הבא תפגוש את קריית מלאכי במשחק חוץ במסגרת גמר הליגה. אם תעבור את הכתומים ממלאכי, עירוני תפגוש את אור יהודה או את טייבה במסגרת השלב הבא, ואם תעבור גם את המפגש עמם, תתמודד עירוני מול היורדת במבחנים של ליגה א' דרום, אך כאמור עוד חזון למועד.

מנגד, בצד האדום של העיר:

הפועל אדומים אשדוד מחכים בקוצר רוח למפגש ביום שישי הבא מול קריית עקרון השנייה בטבלה, למשחק העונה של ליגה ג' מרכז.

המשחק נגד קריית עקרון יהיה גם המחזור האחרון של העונה, כשהאדומים יארחו באצטדיון היא' את הקרב הגדול.

המצב בטבלה מראה שהאדומים עדיין במקום הראשון בטבלה, 3 נקודות מעל האורחים מעקרון, וכל תוצאה מלבד הפסד יעלה את הקבוצה של פיני עייש לליגה ב', ואולי בדרך למפגשי דרבי נוספים מול היריבה המרה בצהוב.

בשישי, התארחו האדומים במשחק חוץ מול רחובות וניצחו בקלות בתוצאה 4-1. את השערים כבשו שימי ביטון, גולן עמוס, וורקאט גאדיף ושער עצמי נוסף.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*