עיצוב דירות יוקרה – 4 הכללים שחובה לשים לב אליהם

עיצוב דירות יוקרה – 4 הכללים שחובה לשים לב אליהם

עיצוב דירות יוקרה שונה מעט מעיצוב של דירות רגילות היות והוא צריך לשדר את היוקרה המתבקשת. ממש כמו בכל עיצוב, יש להקפיד על תכנון נכון ומוקפד לפני שמתחילים לבצע שינויים אך כאן הדגשים יהיו על פרטי עיצוב עדכניים, שימוש בטכניקות שונות (כמו למשל תאורה) ובחירה מוקפדת של רהיטים שלרוב אי אפשר למצוא אותם בכל מקום.

תכנון נכון לפני העיצוב

קל מאד להתחיל לעשות שינויים בדירה, אך ללא תכנון נכון, עיצוב דירות יוקרה לא ישיג את מטרתו. כאן מומלץ מאד להתייעץ עם מעצב המתמחה בתחום, להסביר לו את מטרותיכם, מהו התקציב שלכם, איזו פעילות אתם נוהגים לעשות בבית ואפילו להסביר מהי מטרת העיצוב אם יש אחת מיוחדת (יכול להיות שאתם רוצים לעצב את הדירה לצורך עליית מחיר במכירה ולא לצורך מגורים וחשוב שהמעצב יידע זאת).

תאורה נכונה בכל חלל

התאורה יכולה לקבוע איך תיראה הדירה ולכן חשוב מאד להתייחס אליה כבר בשלב התכנון. בכל הנוגע לאור יש להתחשב בזה הטבעי ויכולת הגברה שלו וליצור תאורה מלאכותית. עיצוב של דירת יוקרה תוך התייחסות לתאורה יכלול לרוב כיוונים רבים של אור, כולל משחקי צבעים (חם וקר), התאמת תאורת אווירה ושימוש בה כדי ליצור אשליה של המרחב.

עיצוב דירות יוקרה בעזרת רהיטים

בחירת הרהיטים היא חלק בלתי נפרד במהלך עיצוב דירות יוקרה. הרהיטים חייבים להיות מיוחדים, השילוב בניהם צריך להיות מדויק ואלו חייבים להתאים למרחב מבחינת הגודל שלהם. מעצב פנים המתמחה בעיצוב של דירות יוקרה צריך להכיר את החנויות אשר מציעות רהיטים מיוחדים ואף יכולות להתאים אותם על פי דרישה (כמו למשל התאמת צבעים או התאמת הגודל אם הוא לא בסטנדרטים הרגילים).

מקוריות, ייחודיות וסטייל

על אף שעיצוב של דירות יוקרה דורש סטנדרט גבוה של שימוש בחומרים ורהיטים מיוחדים, אין זה אומר שהוא לא אמור להיות מקורי ומיוחד. לכן, חשוב מאד שהמעצב שמבצע את העבודה יכיר את האפשרויות השונות העומדות לפניו כולל החומרים החדשניים ביותר בשוק וחנויות הרהיטים היוקרתיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*