עושים קרקס לחנוכה

עושים קרקס לחנוכה

חגיגת קרקס בשכונות: מופעי קרקס מרהיבים ומסובסדים לכל המשפחה בהשתתפות אקרובטים, ג'אגלרים, נערות גומי ועוד.

החברה העירונית לתרבות הפנאי ממשיכה בסדרת מיזמים המאפשרים בילוי באירועי פנאי איכותיים ללא עלות או בעלות נמוכה במיוחד בשורה של ממש נוכח העול הכלכלי הכבד על משפחות בישראל . ליוזמה שנועדה  לאפשר לכל הילדים השתתפות בפעילויות תרבות ופנאי חברו רגישותו החברתית של דר' יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד ותמיכתו של בוריס גיטרמן, סגן ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי , וכך לאחר שפע אירועי קיץ ,מרביתם ללא תשלום ובילוי באטרקציות במסגרת 'קיץ 10' תושבי העיר יכולים להשתתף באירועי תרבות ואמנות במרחב הציבורי ללא תשלום במיזם 'באים בטוב',  לרכוש כרטיסים להצגות ילדים איכותיות במחיר של 15 ₪ בלבד וכרטיסים להרצאות במחיר של 20 ₪ בלבד- כל זאת  במסגרת המיזם ' התושב במרכז הקהילתי'.

עיריית אשדוד המשרד לפיתוח הפריפריה ,הנגב והגליל  והחברה העירונית לתרבות הפנאי יזמו סדרת מופעי קרקס בעלות השווה לכל נפש, כך שגם ההוצאה לכל המשפחה תעמוד על כמה עשרות שקלים בודדים-בשורה של ממש המסייעת למשפחות נוכח ההוצאות המאמירות ולכל שפע האירועים הוחלט גם השנה לאפשר לתושבי העיר לבלות את חג החנוכה במחירים עממיים השווים עם חגיגת מופעי קרקס במחיר של 10 ₪ בלבד לאחר הסבסוד משותף .

במופע בהשתתפות אומני קרקס בית ספר לאמנויות הקרקס מאשדוד קטעי קרקס מהטובים והמקצועיים ביותר: חגיגה של  שמחה וחיוכים לצד אקרובטים אמיצים, תפאורה צבעונית, תלבושות מפוארות, תאורה מרהיבה  ומוסיקה מרגשת-כל אלה , יכניסו את הצופים לאווירה קסומה. יצוין , כי רק לאחרונה הסתיים הפסטיבל הבינלאומי – ה-3 לקרקס באשדוד בהפקה מרשימה ורמה אמנותית ומקצועית גבוהה בפסטיבל הייחודי בארץ בהשתתפות למעלה מ-60 אמני קרקס ואלפי צופים, שהופק ע"י עיריית אשדוד והחברה העירונית לתרבות הפנאי . העיר אשדוד , ללא כל צל של ספק , מובילה בארץ את תחום אמנות הקרקס . סלבה נוסינסקי מנהלו  של קרקס 'דורטו' מאשדוד, מי שהיה שותף מקצועי מלא להפקת האירוע הבינלאומי  ומי שחניכיו השתתפו בו בפועל  שמח על ההזדמנות הנוספת  העומדת בפני חניכיו להופיע במספר רב של הופעות בפני קהל מקומי. ויטלי סלוצקי, סמנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי והמפיק בפועל של המופעים אומר, "מדובר בבשורה של ממש המאפשרת מצד אחד עידוד יוצרים מקומיים וכך יוצא נשכר גם קהל הנחשף לבילוי פנאי איכותי במחיר שהוא הרבה יותר מסביר.

ימים ראשון ,שני ושלישי 17-19 בדצמבר 2017, בשעות 10:00,12:00,14:00.

אולם ספורט, רח' חטיבת הנגב 45, אשדוד. מחיר כרטיס:10 ₪ בלבד. להזמנות :08-8648585  | ashow.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*