עונת הקיץ עונת המעבר

עונת הקיץ עונת המעבר

העובדות מראות כי מרבית הישראלים בוחרים לבצע מעבר דירה דווקא בחודשי הקיץ. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, אך מסתבר שמלבד גלי חום, עונת הקיץ מביאה איתה גם גלי נדידה ברחבי הארץ. בהתאם לכך, חברות ההובלה מוצאות עצמן בתקופה עמוסה במיוחד. אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים כדי לעבור את התהליך בשלום, מבלי לחטוף מכת שמש או מכה לכיס.

למה אנחנו מעדיפים לעבור דירה בקיץ?

ישנן סיבות רבות וטובות שהופכות את חודשי הקיץ לעמוסים במיוחד עבור חברות ההובלות. למשל, משפחה עם ילד אחד או יותר תעדיף בדרך כלל לעבור דירה רק כאשר הילדים נמצאים בחופשת הקיץ. באותו אופן, סטודנטים נאלצים לחכות לחופשת הסמסטר על מנת לעבור דירה או לקראת שנת לימודים חדשה בשל מגבלות ואילוצים של הלימודים. גם בעלי עסקים רבים מעדיפים לשנות מיקום דווקא בקיץ משום שאז קל יותר להוציא את העובדים לחופשה ולייעל את המעבר. חשוב לזכור כי אם אתם מתכננים לבצע מעבר דירה או משרד בחודשי הקיץ – רצוי להקפיד לבצע הזמנה של הובלה מספר שבועות לפני כן, משום שהובלות של הרגע האחרון אינן תמיד ברות ביצוע. אל תגידו "יהיה בסדר" והקפידו לבצע את ההזמנה מראש כדי להגדיל את הסיכויים למצוא מענה ראוי בזמן המתאים לכם למעבר. טווח מחירי ההובלה הוא רחב והשירות שמציעים החברות השונות מגוונים. אם תקפידו לחפש הובלה מספיק זמן מראש, תוכלו למצוא נותן שירות טוב במחיר נוח.

היקף ההובלה

בכל מקרה חשוב לזכור כי לפני שאתם יוצרים קשר עם חברת הובלות כדי לקבל הצעת מחיר, עליכם להבין את היקף ההובלה שלכם. יש לספור את כל החפצים הכבדים בבית – החל מהמקרר, מכונת הכביסה, רהיטים, פסנתר ועוד. בנוסף, עליכם להעריך את כמות הארגזים שתצטרכו להעביר. זיכרו כי פער גדול בין כמות החפצים המוערכת במעמד קבלת הצעת המחיר, לבין כמות החפצים בפועל, עלול להשפיע משמעותית על מחיר ההובלה ברגע האחרון. היקף ההובלה חשוב גם לחברת ההובלות על מנת להיערך לעבודה בצורה נכונה ויעילה – גם מבחינת רכב ההובלה וגם מבחינת כוח אדם.

כמה זה עולה לנו?

רבים נוטים לחשוב כי בשל החום הים-תיכוני שפוקד את ישראל בחודשי הקיץ, יש צורך לשלם מחיר גבוה יותר על הובלה. הנחה זו היא כמובן שגויה וחשוב לזכור כי גם בחודשי הקיץ אין זה מוצדק לשלם פי שניים או אפילו שלושה עבור ההובלה. הקפידו לקבל הצעת מחיר רלוונטית טרם הזמנת חברת ההובלות, אך בכל מקרה זיכרו כי בין אם בחרתם חברת הובלות באשדוד או בתל אביב, על חברת ההובלות להקפיד להציע ללקוחות מחיר סטנדרטי גם בחודשי הקיץ.

מעבר יעיל בקיץ

בעת מעבר דירה או משרד ישנו ריבוי משימות אשר מעלה את החשיבות שבביצוע מהיר ויעיל של חברת ההובלות. מכאן עולה שוב חשיבות מסירת מידע נכון לחברת ההובלה אודות צרכי ההובלה, היקפה וסוג הפריטים שרוצים להעביר על מנת שזו תבצע היערכות מתאימה. באופן כללי ובחודשי הקיץ החמים בפרט, רצוי לתכנן היטב ובהקפדה את ההובלה על מנת להימנע מגיחות הולכות וחוזרות בין הכתובת הישנה לחדשה. תוכלו להתייעץ עם אנשי חברת ההובלות טרם המעבר על מנת לתכנן זאת כראוי.

התמונה באדיבות הובלות דוד.

 

bansummer

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*