עולם האוכל של אשדוד

עולם האוכל של אשדוד

אשדוד היא העיר החמישית בגודלה בישראל, עם קצת מעל 200,000 תושבים, אין ספור אטרקציות ומקומות בילוי, חוף ים יוצא דופן, תיירים המגיעים לבלות באחת מערי החוף היפות בארץ ועוד.

כמו בכל עיר, גם בתחום הקולינריה יש לאשדוד הרבה מה להציע, החל ממסעדות, פאבים, בתי קפה איכותיים, ועד מזנוני מזון מהיר המאפשרים בחירה מתוך מגוון של אפשרויות לארוחה בחוץ, בכל סגנון. אלו מסעדות אפשר למצוא באשדוד? מה מיוחד בהן? על כך ועוד, במאמר שלפניכם.

מה אפשר למצוא באשדוד?

באשדוד, כמו בכל אחת מבין הערים הגדולות של ישראל, תוכלו למצוא שפע של מסעדות, דוכני אוכל, ומסעדות מזון מהיר הפזורות על פני העיר. באשדוד תוכלו למצוא מסעדות מזון מהיר כמו מקדונלד'ס, מקסיקנית, שניצל האוס, סנדביץ' בר, פסטה אקספרס, שיפודיות, ועוד; בתי קפה מפנקים בעלי קפה טוב והיצע של מאפים וכריכים כמו ארומה, קקאו, קפה לימון ואחרים; מאפיות וגלידריות מפנקות, וכמובן – מסעדות איכותיות בסגנונות שונים (איטלקי, בשרי, מאכלי ים, מסעדות סושי ומסעדות בסגנון אסייתי, ועוד).

ארוחה על הים

אחד המרכיבים הייחודיים בעיר אשדוד הוא חוף הים היפהפה שלה, ולאורך קו החוף של אשדוד תוכלו למצוא אין ספור מסעדות בסגנונות שונים, המציעות מאכלים קלים או מורכבים, בשריים או חלביים, לקחת או לשבת, ועוד. האווירה הקלילה והבריזה הנעימה על חוף הים בשעות אחה"צ והערב, הן מהנעימות בכל הארץ ומגוון המסעדות מציעות לא רק אוכל טוב אלא גם אווירה.

בנוסף, במתחם המרינה של אשדוד תמצאו מסעדות הממוקמות על יאכטות, המאפשרות היצע של אוכל טרי על פי מתכונים בייתיים וייחודיים, ובעיקר – איך לא – מנות דגים ופירות ים.

ארוחת שוק במחירי ריצפה

אשדוד צופנת בחובה אזורים ייחודיים כמו שוק מקורה, חנויות תבלינים המוכרות רק ל"אשדודים האסלים", ועוד מיני פינוקים. עבור בשלנים חובבים, אלה שאוהבים לשלב תבלינים ייחודיים במתכונים, ואלה שאוהבים להתנסות במאכלים ייחודיים (וגם לא יקרים), ניתן לשלב טיול אותנטי בנבכי העיר הקסומה עם עצירות לאכילות או טעימות ממאכלי העיר הייחודיים. במוזיאון אשדוד ניתן אפילו להזמין מקום לארוחה פלישתית לפי מיטב המסורת, המוגשת בידי מלצרים המחופשים לפלישתים שחיו באשדוד בימי התנ"ך, זאת על מנת לשלב את הנאת האכילה עם חוויה היסטורית מרתקת.

קרדיט: תודה לאתר בישולים בעריכת הכתבה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*