עוד 2 כנסים וסיימנו

עוד 2 כנסים וסיימנו

שמעון כצנלסון וד״ר אלי לחמני בחרו לסיים עם הכנסים 10 ימים לםני מיום הבחירות ולהתרכז באופן טוטאלי במרוץ עצמו. 2 כנסים מוצלחים ל-2 המועמדים מתוך הארבעה הציבו רף גבוה ללסרי ולהלן גלבר שיקיימו את הכנסים שלהם ממש רגע לפני.

לסרי יקיים את הכנס ביום ראשון, יומיים לפני היום הגדול, באולם ״בלה וידה״, לסרי שמגיע כראש עיר מכהן וכמועמד מוביל בכל סקר צריך לתת הצגה בכנס, המטה עומל קשה, וכמטה מנוסה שרוצה לסיים את המערכה בסיבוב ראשון לא חושבים שם על אפשרות שהיא פחות מאולם מפוצץ.

לסרי מבין את המשמעויות של סיבוב שני ועיקר המאמץ מבחינת המטה של אשדוד בתנופה זה לא להגיע לפינה הזו או כמו שאומר הפתגם: ״ההבדל בין חכם לפיקח הוא שהחכם יודע לצאת מצרות שפיקח לא היה נכנס אליהן״. לסרי וגבי כנפו עושים כל מאמץ אפשרי כדי לצאת פיקחים מהמערכה הזו ואז לעשות ״ריסטארט״ ולחשב מסלול מחדש.

הלן גלבר, היא בחרה במוצאי שבת, מרחק 3 ימים מיום הבחירות והיא תגיע לאולם ״בלו קאסל״, גלבר מדשדשת בסקרים ונמצאת במקום השלי, קרובה יותר לרביעי מאשר לשני אבל את המוטיבציה והאמונה העצמית איש לא יכול לקחת לה.

היא לא רואה את הקלטות ולא את הסקרים, היא עובדת קשה עד הרגע האחרון ומקשיבה לקול הפנימי שלה, וכמו שכבר הבנו, רק תוצאות האמת ירגיעו אותה ויתנו לה להבין את מקומה האמיתי.

מוקפת תומכים נלהבים תגיע הלן במוצ״ש ותשלהב את המשוכנעים ממילא ותתן להם את מנת האנרגיה לישורת האחרונה שרק אלוהים יודע איך היא תסתיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*