עוד 2 ודי: עירוני ניצחה בקושי, האדומים יצאו בתיקו ביתי

עוד 2 ודי: עירוני ניצחה בקושי, האדומים יצאו בתיקו ביתי

שישי האחרון האיר פנים רק עבור אחת הקבוצות האשדודיות בליגות הנמוכות. זו הייתי מכבי עירוני אשדוד שיצאה למשחק חוץ פשוט על הנייר, מול עירוני מעלה אדומים. הצהובים של שי מאור שהגיעו למשחק שנדחה מיום שלישי האחרון זכר למצב הבטחונים בדרום שדחה את משחקה של שדרות, הופתעו כבר בתחילת ההתמודדות כשהמארחת עלתה ליתרון מוקדם.

צמד של תומר בן חיים ושער נוסף של ליאור היילה הפעו את המטוטלת, ושער מצמק של דביר ברוך המארח לא הספיק יותר מדי למעלה אדומים, והשאיר את הנקודות בצד הצהוב והמאושר, יחד עם מאות אוהדים שעשו את הנסיעה הארוכה. ביום שישי הקרוב תארח עירוני את שדרות, כששדרות מוליכה את הטבלה עם נקודה אחת בלבד מעל עירוני אשדוד. משמע, ניצחון של האשדודים יקרב אותם מאוד אל עליית ליגה, כשנותרו שני מחזורים בלבד עד סיום העונה.

בצד האדום,

הפועל אשדוד אירחה למשחק בית קשה מאוד את מכבי יפו. כ1000 אוהדים הגיעו למשחק משני המחנות וסיפקו אווירה מחשמלת באצטידון ה"סינטטי".

החניכים של עמוס וזאנה שהבטיחו למעשה את מקומם בפלייאוף של העלייה ללאומית, עלו ליתרון במחצית הראשונה משער של עידן שריקי. יפו שגם היא נאבקת על מיקומה בפלייאוף השוותה את התוצאה בחצי השני משער של מתן בית יעקב, ששלח את חניכיו של רוני אוואט על הקווים, לחלוקת נקודות צודקת מול האדומים מאשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*