עוד לא קם השלט שיצא להצביע

עוד לא קם השלט שיצא להצביע

2018 למי שפספס, מחוץ למדינת אשדוד העולם כבר מזמן עבר לדיגיטל, קמפיינים מתוחכמים וממוקדים מצליחים לשנות תודעה, להעביר מידע מסודר. הרבה מעבר לסיסמא ותמונה ובחלק מהמקרים גם 2 פתקים שנועדו להמחשה בלבד.

באשדוד, הקידמה נתקעה, עדיין לא ברור אם בכניסה הדרומית או הצפונית אך באשדוד מדברים עדיין בשמשוניות ושליטי פח.

המשחק רחוק מלהיות מי הכי יצירתי, מי עלה על מסר, מי עשה קריאייטיב או עלה על קונספט חדש, באשדוד של 2018 המשחק הוא אחד ויחיד: מי הורס יותר שלטים ובאיזו מהירות מעלים את השלט מחדש.

לא ברור איך אחרי 5 שנים כאילו לא השתנה דבר, למעט הרכבים של הלביאות שהוכתרו בקול תרועה כ״גימיק של בחירות 2018״ אבל הגימיק לא בא טוב לכמה אנשים שהחליטו שיצירתיות… לא בבית ספרנו והשחיתו בברוטליות 2 רכבים כאילו היו שלט פח.

מעבר לכך, המועמדים לראשות העיר הכינו מפות מיקום והחלו לתקוע בזנטים ללא הכרה  בכל עיקול ובכל צומת. לגבי אסתטיקה ושמירה על חוקי ועדת הבחירות לא נרחיב.

מפאת מגבלות תקציב של המועמדים שלא תכננו נכון את חלוקת המשאבים, אנו נחשפים יותר ויותר לשלטי שמשוניות שתלויות על עמודים, השלטים האלה אפשר לומר מזמינים השחתה שפס קליל עם סכין יפני חוצה את המועמד הנגדי ל-2 ומעלים אותו וכך, מתמודדים הפעילים עם הצבה חדשה מידי יום ביומו של שלטים בכל רחבי העיר.

ראש העיר המכהן מפגין עליונות מוחלטת בכמויות ובאיכויות השילוט, לסרי שהתחיל מאוחר באופן יחסי שמר את השלטים של ״הביוקר״ לישורת האחרונה.

למתמודדים למועצת העיר לא נותר אלא לשחק בכאילו, הם מנסים את מזלם בזויות מיוחדות וצבעים שונים כדי לנסות ולגנוב פוקוס, נראה מבחוץ שרק הם רואים את עצמם בסבך השלטים, הסיסמאות והכמות המופרזת שמשאירים המועמדים לראשות.

נשאלת השאלה הגדולה והיא האפקטיביות של השלטים, האם מישהו מכם אי פעם ראה שלט כל כך יפה ששינה לו הדעה במי להצביע לבחירות הקרובות? מסופקני.

נשאר עוד חודש ומכבשי הדפוס ממשיכים לייצר עוד ועוד שלטים, הנחמה הגדולה היא שעוד חודש וקצת מי שייבחר לראשות העיר ייתן את ההוראה לנקות… הכל!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*