עדיין עובדים מהמשרד? הנה כמה פינוקים אפשריים

עדיין עובדים מהמשרד? הנה כמה פינוקים אפשריים

בימי הקורונה עבודה מהמשרד ולא מהבית היא דבר די נדיר בנוף התעסוקתי. אנשים רבים נאלצו או בחרו לעבור לעבוד מביתם כדי להימנע מהתרועעות עם אנשים אחרים ולמען שמירה על ריחוק חברתי. יחד עם זאת ישנם מקומות עבודה המחייבים או מאפשרים להמשיך את העבודה מהמשרד בכל זאת. יכול להיות שבתקופה מוזרה ומורכבת כמו זו, האווירה במשרד היא לא מה שהיתה פעם, ודרושים אלמנטים שיהפכו את היום למהנה יותר. אספנו עבורכם מספר רעיונות נפלאים לפינוקים משרדיים שיהפכו את יום העבודה לנעים יותר, ויעניקו לכם מוטיבציה לאורך היום. מעסיקים זכרו, עובדים מרוצים עושים עבודה טובה יותר.

מכונת קפה מקצועית

לא מדובר בסוד, במשרד אנשים שותים קפה והרבה. לכל אחד יש את ההעדפות הייחודיות שלו כשזה מגיע לענייני קפה. אחד אוהב אספרסו קצר ולעניין, אחד מעדיף דווקא אמריקנו שממנו אפשר ליהנות לאורך זמן ואחר לא יכול לוותר על תוספת חלב לקפה קטיפתי. מכונת קפה מקצועית לעסק תהפוך כל אחד ממשקאות הקפה הללו לחוויה מפנקת במיוחד. הרי בלתי אפשרי להשוות בין הטעם התעשייתי של קפה נמס, לבין הארומה המשכרת של פולי קפה שנטחנו ממש עכשיו. מכונת קפה מקצועית הטוחנת פולי קפה לא חייבת לדרוש יכולות של בריסטה מיומן, מספיקה לחיצת כפתור פשוטה כדי לבחור את הקפה המועדף עליכם, והמכונה כבר תעשה את כל העבודה בשבילכם.

כוסות טייק אוויי רב פעמיות

יש משהו מפנק בכוס קפה שהיא אך ורק שלך. מעבר לעובדה שכוס רב פעמית חוסכת שימוש בכוסות נייר המזיקות לסביבה, בטווח הארוך היא גם חוסכת כסף למשרד. אם לכל עובד תהיה כוס קפה רב פעמית, לא יהיה צורך ברכישת של כוסות חד פעמיות אשר בטווח הארוך מצטברות לסכומים לא מבוטלים. בנוסף, ישנן כוסות קפה טייק אווי רב פעמיות שאף לוקחות את הקיימות צעד אחד קדימה, והן עשויות מחומרים מתכלים כמו במבוק.

מאווררים שולחניים עם חיבור USB

אמנם חורף עכשיו, אך בישראל זו עונה מוטלת בספק שמביאה עמה לעיתים קור מקפיא ולעיתים ימי שמש חמימים. המשרד ידוע כזירת קרב מרכזית כשזה נוגע לטמפרטורת החדר, ולכל עובד יש את הדעה שלו בנוגע לחימום או קירור החלל. אז למה לא לפנק את העובדים שמגיעים למשרד במאווררים שולחניים המתחברים באמצעות חיבור USB למחשב. כך ניתן להפעיל את החימום בחורף עבור מי שקר לו, ואלה הסובלים מחום יוכלו ליהנות מבריזה אישית ומצננת.

שואב אבק שולחני

בכל המשרדים כמעט יש מנקים שדואגים להפוך את החלל למצוחצח ונעים יותר. יחד עם זאת השולחן הוא דבר אחר לגמרי. המנקים לרוב נמנעים מלפלוש לאזור הפרטי של העובדים, משום שאי אפשר לדעת מתי ערימת הדפים הזו היא בלגן שיש לסדר או שזה עניין מכוון. מעבר לכך, רבים מהעובדים נוטים לאכול ליד השולחן דבר המביא איתו פירורים. שואבי אבק שולחניים הם פתרון מצוין לכך. ראשית, הם מגיעים בשלל צורות מתוקות כמו חיפושיות או פטריות צבעוניות. שנית, הן עוזרות להיפטר מהפירורים בקלות ובמהירות.

פינוקים מתוקים

אין מה לעשות, בסופו של דבר לפעמים דרושה לנו זריקת אנרגיה במהלך יום העבודה, ומלבד הקפה מתחשק לנו גם פינוק מתוק. מצד אחד מתוקים יכולים לסייע בשיפור מצב הרוח ובהעלאת האנרגיה במשרד, אך מצד שני הם לא כל כך טובים לבריאות. לכן, אם כבר הבאתם מתוקים, נסו לבחור בגרסה הבריאה שלהם כמו חטיפי גרנולה, פירות או עוגיות מופחתות סוכר.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*