ספיישל יום המעשים הטובים

ספיישל יום המעשים הטובים

מידי שנה ב-13 במרץ מתקיים במדינת ישראל יום המעשים הטובים. באשדוד מתקיימות מאות יוזמות ע״י אזרחים, חברות ומפעלים שעולים על בגדי עבודה ונרתמים למאות יוזמות של צביעה, שיפוץ ועשייה קהילתית.

היוזמה מתחילה מעיריית אשדוד ויורדת עד לאזרח הקטן שמפנה מזמנו הפרטי דרך חברות הרותמים את העובדים ליום מיוחד זה.

באייטם הזה ננסה להביא בפניכם חלק ממגוון הפעילויות שקורות בעיר אשדוד, הההערכה היא כי באשדוד כ-30,000 איש לוקחים חלק בפעילות בצורה מלאה או חלקית.

אם אתם יודעים על פעילויות נוספות שקורות במסגרת יום המעשים הטובים אתם יותר ממוזמנים לעדכן אותנו ולשלוח תמונות.

 

צוותי כללית אשדוד 'השתלטו' על מבנה אגודת 'ניצן' ומקלט 'בגד זול'  

יום המעשים הטובים 2018: צוותי מרפאות כללית מינהלת אשדוד, בניצוחו של מנהל מינהלת אשדוד, ד"ר חן מרב, הגיעו הבוקר לשני מוקדים שנבחרו בקפידה כדי לשפר את הנראות והאווירה שלהם בצביעת כל המבנה ותרומת בגדים, צעצועים וכלי בית. האחד – בית אגודת ניצן באשדוד הדואגת לקידום ילדים ובוגרים עם ליקויי למידה, והשני – מקלט של מועדון 'בגד זול' שמארגן לאנשים נזקקים בגדים משומשים, צעצועים וכלי בית. "התרגשנו כשקיבלנו פניה מצוות כללית על רצונם לשפץ את מבנה האגודה", אמרה מנהלת אגודת ניצן.

צווותי-כללית-אשדוד-צובעים-מקלט-בגד-זול

צוותי מרפאות מנהלת אשדוד כולל רופאים, ביניהם ד"ר דוד דרוול, מנהל מרכז רפואי אשדוד סיטי, וד"ר שיר דר, מנהל מרכז בריאות האישה בסיטי אשדוד, אחיות ומנהלות אדמיניסטרטיביות של המרפאות השונות הגיעו לבית אגודת ניצן וצבעו את כל המבנה שהיה מוזנח. זאת, במטרה להעניק לילדים הרגשה של אסתטיקה ונעימות במהלך האבחונים והטיפולים במקום. בת אל אלפרוביץ, מנהלת אגודת ניצן באשדוד, אמרה כי המרכז מטפל בילדים עם ליקויי למידה באבחונים והוראה מתקנת. "אנו מכירים זמן רב את הצוותים הרפואיים בכללית אשדוד כי הם מפנים אלינו ילדים עם בעיות רגשיות לפסיכולוגים, מורות להוראה מתקנת, קלינאיות תקשורת", היא מתארת. "הופתענו לטובה והתרגשנו כשהם יצרו קשר וביקשו להגיע לצבוע את כל המקום שהיה מוזנח בשל אי סבסוד של המדינה. הם הפכו את המקום לנעים ומכיל יותר".

מקום נוסף שאליו הגיעו צוותי כללית אשדוד הנו מועדון 'בגד זול' הממוקם במקלט ומתופעל ע"י שירותי הרווחה של עיריית אשדוד.  אירנה גלפרין, מזכירת מינהלת אשדוד בכללית מחוז מרכז, אמרה כי הם יצרו קשר עם צוות המקום החיוני לאנשים שנזקקים לכך והביאו בגדים משומשים, כלי בית וצעצועים והתנדבו לארגן את המקום. "משעות הבוקר אנחנו צובעים את המקלט מבחוץ ומבפנים וממיינים את כל הציוד הרב שנאסף בתקופה האחרונה ע"י עובדי כללית אשדוד. ועל כך תודתנו הענקית !".

 

הלן גלבר ביקרה ופינקה ילדים בבית חולים

ביחד עם מתנדבים מקסימים יצאה חברת המועצה והמתמודדת לראשות העיר הגב׳ הלן גלבר לשמח את הילדים המאושפזים בבית החולים לכבוד יום המעשים הטובים. ״באנו לחזק ויצאנו מחוזקים!
אני מאמינה שאם כל אחד מאיתנו ישאף לעשות יותר מעשים טובים, ביחד נצליח להוביל את אשדוד לשינוי״.

הלן

עוד הוסיפה גלבר: ״בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל התושבים המתנדבים והפעילים בעיר שבמהלך כל השנה עושים עבודת קודש אמתית!״

תודה רבה לפיצה נפוליטנה על התרומה ולחבר'ה בסוויט לופט אשדוד על התרומה

 

ידיד לחינוך ומועדון ליונס בבי״ס ״מגינים״ באשדוד

29104066_10215917387234706_789539250998607872_n

המגשרת לילי כנפי, רבקה שמיאן מנהלת ארגון LIONS ועוד חברות יצאו להתנדב בבית ספר ״מגינים״. כח נשי אמיתי!!!

 

תמונות ואייטמים יש לשלוח ל- [email protected]

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*