סמינר עסקים ראשון באשדוד

סמינר עסקים ראשון באשדוד

במסגרת סמינר לעסקים קטנים שהתקיים ביום רביעי האחרון, הושק בבית אריה קלנג מועדון העסקים והחדשנות של אשדוד. האירוע שהתקיים במהלך סמינר עסקים אשדוד 2020, היה במעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, סגניתו הגב' שרון מרק, מרצים ואורחים וקהילת בעלי העסקים המקומית. עוד תחנה במימוש התוכניות של אגף פיתוח תעשייה ותעסוקה.

אירוע העסקים הראשון של אשדוד רשם הצלחה גדולה. מעל 300 בעלי עסקים זעירים קטנים ובינוניים מהעיר, השתתפו באירוע שכלל בתוכו הרצאות וסדנאות בעלי תוכן וכלים דיגיטליים חדשניים שיסייעו לפעילות העסקית במרחב המקומי ובשוק הגלובלי. המשתתפים יכלו לשמוע על המגמות והטרנדים בעולם העסקים הקטנים ולהצטייד בתכניות ובכלים שיסייעו להם בקידום העסק, הן בתחום הניהול החדשני, יוזמות ויזמות חדשניות והן בתחום השיווק והצמחת העסק.

"סמינר עסקים אשדוד 2020" התמקד בשני מישורים. במישור הלוקאלי הוא התמקד באשדוד והסביבה והציע רעיונות כיצד ניתן לממש את הפונציאל המקומי ומלקסם רווחים. במישור הגלובלי המבט היה רחב יותר והציע רעיונות כיצד ניתן להרחיב את הפוטנציאל לשווקים חדשים ברמה הלאומית והבינלאומית.

הנושאים והמרצים היו מרתקים וניתנו ע"י מומחים בתחומם. ניר קורן, מנכ"לBuildinn Innovation, פתח את הסמינר בהרצאה "איך מחדירים חדשנות במודל העסקי?". שי עגיב, בעל משרד פרסום נטו נט, הציג כיצד בונים אסטרטגיית שיווק ותכנית עבודה דיגיטלית. דנה שלום, יועצת שיווק, דיברה על שיווק לחו"ל וסער נווה, מייסדת Pinkmes, ענה על השאלה "איך לייצר קהל עוקבים נאמן דרך הסושיאל מדיה?"

מרצים נוספים: ליאור אוחיון והודיה טיבר הציגו סיפורי הצלחה פורצי גבולות. היזמית עדי רונן חשפה כיצד מזהים הזדמנויות, יזמות ונחישות. שירי רוזן כרמיאלי, יועצת עסקית, ערכה פרזנטציה שיווקית כמפתח להצלחה. גילית אבטליון מנהלת המרכז להורות משמעותית דיברה על האיזון בין הורות לקריירה, ד"ר מלכה ניר מרשת חדשנות הציגה את השירותים של המרכז לטובת בעלי העסקים וישראל הרשקוביץ ממעוף אשדוד הציג את תכניות משרד הכלכלה לעסקים קטנים ובינוניים. כמו כן התקיימה סדנה יישומית כיצד לבנות ב-6 צעדים פשוטים, מודל עסקי המבוסס על רעיונות חדשניים. גם את הסדנה הזאת העביר ניר קורן, מנכ"ל Buildinn Innovation.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נשא דברים ושיבח את עבודת האגף ופיתוח התכניות לטובת בעלי עסקים קטנים ובינוניים. ד"ר לסרי הזכיר שאשדוד זכתה פעמיים בפרס של משרד הכלכלה על היותה ידידותית לעסקים קטנים ובינוניים. סגנית ראש העיר והממונה על אגף תעשיה ותעסוקה גב' שרון מרק דיברה על מועדון העסקים והחדשנות של אשדוד ועל המודל המיוחד שהעיר מפתחת לטובת העסקים הקטנים והבינוניים בעיר. אין ספק כי השקת מועדון העסקים של אשדוד והיוזמות שהאגף מעלה מעוררת עניין בקרב בעלי העסקים ותושבי העיר. באגף אומרים כי יוזמות אלה הן חלק מתכנית רחבה יותר שמביאה איתה בשורה טובה לכל בעלי העסקים בעיר, ותסייע לביסוס האיתנות הכלכלית של העיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*