סליחה על השאלה: כמה טילים שווים מלחמה? / ראובן קפלן

סליחה על השאלה: כמה טילים שווים מלחמה? / ראובן קפלן

כבר לפני כחודש כאשר משפחה בבאר שבע ניצלה בנס מפגיעה ישירה של טיל, הממשלה הייתה צריכה לפתוח במלחמה נגד החמאס. ביום שני השבוע כשחייל מאשדוד נפצע באורח אנוש מפגיעת טיל נגד טנקים על אוטובוס שכמה דקות קודם לכן הסיע חיילים, הממשלה הייתה צריך לפתוח במלחמה. אם חס וחלילה היו הרוגים באותם שני אירועים אז כן היינו משנים דיסק ומבינים שמדובר במלחמה?

גם כשהושלכו מטענים על הגדר, הממשלה הייתה צריכה לפתוח במלחמה. המטענים ושני הטילים האלה והטילים שנורו אמש על שדרות ואשקלון נורו במטרה להרוג, לא במטרה להציק או לעשות שריר כמו בלוני ההליום, בלוני המטען ועפיפוני האש.
ֿמלחמה זה לא אומר בהכרח כניסה לעזה תוך סיכון חיילים כי אפשר להתחיל להפציץ את בתיהם של מנהיגי החמאס מהדרג הראשן והשני, את בתיהם של מפקדים בכירים ולהתחיל לסמן V ברשימת החיסולים הממוקדים.

הגיע הזמן שהם יתחילו לפחד ולהסתתר כמו עכברים. הגיע הזמן לשנות את בנק המטרות. עוד מחסן לייצור רקטות, עוד מחנה אימונים של החמאס, ושום דבר לא קורה. שנו את בנק המטרות כי זה מתחיל להזכיר את מלחמת עיראק כשארה"ב דרשה מאיתנו לא להתערב וכל הזמן תקפה משגרי טילים בעיראק, אבל הטילים המשיכו לעוף לכיווננו. 100 הפצצות של חיל האוויר לא עזרו. הגיעה הזמן לשנות את בנק המטרות.

החמאס חטף את מדינת ישראל וכולנו בני ערובה שלו. החמאס סוחט אותנו ואת העולם כמו כל טרוריסט מצוי: שלמו כופר של כסף ודלק ולא נירה עליכם טילים ולא נפגע בכם. אתם קולטים? אנחנו רוצים לחשוב שגשם הטילים, 370, נכון לשעת כתיבת המאמר, זה גשם.

הסדרה, הכלה, המילים המכובסות האלה לא מתאימו לשכונה הזאת במזרח התיכון כי תמונת המציאות היא שאנחנו נתונים תחת מתקפת טילים. אם לא הייתה לנו כיפת ברזל היו כבאר עשרות הרוגים. בואו נודה, הרתעה לא קיימת/לא עובדת.

נו, אז כמה טילים "שווים" מלחמה?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*