סימונה מורלי: ״נעשה הכל כדי שמקרה ניסים יונתנוב לא יחזור״

סימונה מורלי: ״נעשה הכל כדי שמקרה ניסים יונתנוב לא יחזור״

ברשות העירונית ״מהות״ עמלו לא מכבר על מודל ייחודי העוסק בתופעת האופניים החשמליים. יחד עם המרכז להורות משמעותית הנמצא תחת הרשות נבנה מול העוסק כולו בהתמודדות ההורים מול הלחץ הבלתי פוסק של הילדים לרכישת אופניים וקורקינטים חשמליים.

המודל פועל במספר מישורים, בראשם, המודעות לסכנות הכלי, הכרת החוק ומנגנוני האכיפה, הסברה על ביטול הגבלת המהירות והתקנת מאיצים לא חוקיים והסברה מקיפה על נהיגה בטוחה ומידע על אביזרי המיגון הקיימים. עיקר הזרקור מופנה למערכת היחסים המורכבת בין ההורים הרוצים להעניק לילד עצמאות לבין החשש לבטיחותו ולחייו.

המקרה המצער בו איבד תושב העיר אשדוד ניסים יונתנוב, בן 15 את חייו בתאונת קורקינט חשמלי הדליק שוב אור אדום ברשות העירונית ״מהות״. סימונה מורלי, מנכ״לית הרשות העירונית ״מהות״ החליטה שהמקרה המצער הזה יהווה את עליית המדרגה במלחמת המניעה. ״בשבועות הקרובים יינקטו מספר צעדים שיגבירו את ההסברה יינתן מענה וארגז לכל הורה הנמצא תחת אחד משלבי התופעה המפחידה הזו ויינתנו כלים פדגוגיים בשיתוף המרכז להורות משמעותית והעומדת בראשו, הגב׳ גילית אבטליון להתמודדות עם כל שלב, בין אם טרום הרכישה ועד לרכיבה בטוחה. הרשות העירונית תשלב יד ביד את כל הגופים הרלוונטיים על מנת לייצר מנגנון מניעה כדי שמקרים מצערים של אובדן חיים לא יחזרו״ עוד הוסיפה מורלי ״מכאן המקום לשלוח למשפחתו של ניסים יונתנוב את תנחומי הרשות העירונית ״מהות״ בתקווה שלא ידעו עוד צער.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*