סיירת ההורים חזרה לפעילות

סיירת ההורים חזרה לפעילות

ביום שני האחרון כחודשיים וחצי לאחר שהופסקה פעילותה של סיירת ההורים באשדוד לאור מגפת הקורונה שפוקדת את כלל העולם ולא פסחה גם על ישראל, חזרו סוף סוף מתנדבי סיירת ההורים של אשדוד לפעילות השטח , ולמפגשים עם בני הנוער.

את המציאות החדשה ניתן לכנות כשגרת הקורונה, אך זו למעשה מציאות חדשה שאליה נכנסו מתנדבי הסיירת, מתנדבים אלה שלא יצאו לפעילות שטח קלאסית כחודשיים וחצי אל למרות זאת, לא עצרו כלל את פעילויות ההתנדבותיות שלהם, אלא פשוט המשיכו התנדבות במהלך התקופה הזו  בדמותה של תרומה לקהילת העיר ובדגש על האוכלוסיות החלשות ועל קבוצות הסיכון.

בין היתר, מתנדבי סיירת ההורים העירונית ובראשם רכז הסיירת מר שי נקש לקחו חלק במספר ימי חלוקה של מנות מזון, ואף אימצו את מתנדבי סיירת סבא-בא שגם הם מתנדבי הרשות לחוסן וביטחון קהילתי-'מהות'.

למרות כל ההתנדבויות הללו, אין כמו הפעילות הקלאסית שלשמה הם "התגייסו", הלוא היא הפעילות עם הנוער, המפגשים והשיח, התמיכה והעצמה של שני הצדדים.

מתנדבי הסיירת שיצאו לפעילות, עשו זאת בצורה מעט שונה ביחס לפעילויות הרגילות, את הפעילות הפעם פתחו במדידת חום… (אמרנו מציאות חדשה?), ובמקום שיח על גיוס, לימודים וחומרים פסיכו-אקטיביים, עלו בשיח של המתנדבים עם הנוער כל התחושות והתובנות שצפו בעקבות הסגר, לימודי הזום, והמציאות החדשה.

מה עוד היה שונה בפעילות הראשונה?… הפעם במקום לחלק תה או שלוקים לבני הנוער, חילקו המתנדבים מסכות פנים לאלו שלא עטו מסכות ובנוסף, בשיח השוטף חיזקו המתנדבים את חשיבות עטייתן של מסכות הפנים בימים אלו ובעיקר לאור העלייה במקרי ההדבקה החדשים במוסדות החינוך בארץ  בימים האחרונים.

ברשות כמו ברשות לא שוכחים את ההון האנושי ואת ההשקעה בו ,ולכן בתחילת הפעילות קיבלו המתנדבים ערכת קורונה אישית שכללה מסכת  פנים ממותגת ואלכוג'ל אישי. "היחס האישי והאכפתיות של הארגון, זה מה שמביא אותי כל פעם לפעילות…" כך סיכמה מתנדבת הסיירת את מתן הערכה שקיבלה לטובת הפעילות .

להצטרפות לסיירת נא לפנות שי נקש רכז סיירת הורים  054-3220939

צילום: שי נקש

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*