סוף שבוע של צימרים לזוגות בלבד – החופשה הזוגית הראשונה שלכם

סוף שבוע של צימרים לזוגות בלבד – החופשה הזוגית הראשונה שלכם

החופשה הזוגית המושלמת שלי היא חופשה בבקתה כפרית מבודדת בלב יער, אין מדובר בבקתה רגילה אלא בבקתה יוקרתית עם אמבט ג'קוזי מפנק, ריהוט חדר שינה מלא עם מזרן אורתופדי נוח, מסך גדול עם עשרות ערוצים וסרטים, מטבחון, פינת ישיבה מול הנוף ושאר פרטים קטנים שעושים את ההבדל הגדול.

הבחירה שלי לחופשה הזוגית הראשונה שלי היא צימרים לזוגות בלבד. כאשר מדובר בחופשה ראשונה לזוג שנמצא עדיין בשלב ההיכרות כדאי לבחור צימר שקט ומבודד עם מבחר אטרקציות ופעילויות. כאשר יש בתוך הצימר ובאזור פעילויות ואטרקציות תוכלו להימנע מרגעים של שתיקה מביכה.

אלו צימרים מתאימים לחופשה ראשונה?

אם אתם נמצאים עדיין בשלבים ראשונים של הזוגיות בהם נחוצה לכם פרטיות כדאי לבחור צימרים שמאפשרים זאת. אפשר למצוא צימרים לזוגות בלבד עם הפרדה בין חדר השינה לבין הסלון. טיפ נוסף, חפשו מתחם צימרים לזוגות בלבד, משפחות עם ילדים בצימר הסמוך עלולות לגרוע מהאווירה הרומנטית השקטה.

באיזה אזור כדאי לבחור?

חופשה זוגית ראשונה תהיה לרוב חופשת סוף שבוע קצרה. בכדי שלא לבלות את רוב זמן החופשה בנסיעה כדאי לבחור צימר במיקום נגיש, הבחירה הנכונה תהיה צימר מרוחק ומבודד במרחק של כשעה וחצי נסיעה לכל היותר. טיפ נוסף, חפשו אזור עשיר בבתי קפה, מסעדות, מסלולי טיול, פעילויות לזוגות ואטרקציות. זהו השלב בזוגיות בו אתם צוברים חוויות משותפות, זה הזמן לצאת לרכיבת סוסים זוגית, ליהנות מסדנת שוקולד ולבלות יחד בספא עם עיסויים וטיפולים מפנקים.

מה אוכלים בצימר?

גם אם התברכתם בכישורי בישול נהדרים, במהלך החופשה לא תרצו לבלות במטבח ובטח שלא לנסות לבשל ארוחות במטבחון הקטן של הצימר. כדאי לערוך מראש בירור על המסעדות הקרובות, לקרוא המלצות, לחפש קופונים והנחות, להזמין מקומות במסעדות במידת הצורך. חשוב לוודא אלו מסעדות פתוחות בשבת ומהו טווח המחירים. אפשרות נוספת תהיה הזמנה של ארוחות מוכנות אל הצימר, את ארוחת הבוקר תוכלו להזמין אל הצימר אך כאשר מדובר בחופשה ראשונה נמליץ דווקא לצאת ממתחם הצימר וליהנות מהמסעדות ובתי הקפה הכפריים.

היכן כדאי לטייל?

טיולים בחיק הטבע הם דרך נהדרת לבלות זמן איכות זוגי ולהכיר, אזור הצפון מציע מבחר גדול של מסלולי טיול בדרגות קושי משתנות. ניתן למצוא מסלולי טיול פשוטים לכל המשפחה לצד מסלולי טיול אתגריים. הבחירה הנכונה תהיה מסלול נעים להליכה, מעניין, שופע נופים, מסלול בו שניכם תגלו עניין. תאמו לכם ערב הכנה לחופשה הרומנטית בו תסקרו יחד כמה צימרים לזוגות בלבד, מסלולי טיול באזור, אטרקציות ומסעדות, כך תוכלו להפוך גם את ההכנות לחופשה לזמן איכות זוגי.

אטרקציות לזוגות בצפון

כדי לא להגיע אל השלב המביך בו נגמרים לכם נושאי השיחה כדאי לבחור מראש כמה אטרקציות לזוגות. אווירה רומנטית משעשעת לזוגות תמצאו בסדנאות שוקולד ובישול, קטיף פירות, רכיבת סוסים, מוזיאונים, מסיבות והופעות מוזיקה בחיק הטבע, רכיבת אופניים, סנפלינג, שייט קיאקים וטיולי ג'יפים.

 

הצטרפו ליותר מ-50,000 אשדודים ובואו להיות חברים שלנו בפייסבוק

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*