סוף שבוע מתוק לאשדודיות: עירוני הביסה בקריית גת, האדומים הרשימו במשחק העונה מול יבנה

סוף שבוע מתוק לאשדודיות: עירוני הביסה בקריית גת, האדומים הרשימו במשחק העונה מול יבנה

שבוע נהדר עבור שתי קבוצות האוהדים מהעיר אשדוד, הפועל ועירוני. האדומים גברו במשחק מרתק הערב (שבת) על השלישית בטבלה ערב המחזור, מכבי יבנה, בתוצאה 3-1 ביתי בסינטטי המחודש.

לאחר שביצעו מהפך משער מוקדם של היבנאים. האורחת עלתה ליתרון כבר בפתיחה בדקה השביעית נשער של נתנאל ארז'ואן, אך האדומים התקיפו בלי סוף וחזרו עם שער שיוויון של לישי ביטון, שכאמור ממשיך עם המועדון האדום מליגה ג'.

במחצית השנייה קיבלנו איתות לחוד שכנראה המאיים ביותר בליגה. שלומי ארבייטמן שחתם רק השבוע ופתח בהרכב, כבש את שערו הראשון בקבוצה בפתיחת החצי השני, ושותפחו לחוד, עידן שריקי, סגר את הסיפור עם שער אופייני.

כ2300 צופים הגיעו ומילאו את הסינתטי עם עידוד לא פוסק. כאן גם מגיעה מילה טובה לרשות הספורט העירונית על השבחת המגרש הסינתטי והחוויה המחודשת לאוהדי הליגות הנמוכות. בשבוע הבא, האדומים שעלו למקום השני בטבלה עם 22 נקודות, נקודה פחות מהכח רמת גן, יתארחו ביפו, אותה מאמן רוני אוואט.

ומה לגבי עירוני?

הצהובים שרצו לחבר ניצחון רביעי ברציפות יצאו למשחק חוץ בשישי מול קבוצת התחתית מקריית גת, בית"ר המקומית.
לאחר מחצית ראשונה עקרה משערים ומזג אוויר חורפי למדי, עירוני השכילה לכבוש בתחילת המחצית השנייה משער ראשון העונה של הקפטן, ברוך דגו.

את השער השני כבש שחקן הרכש החדש, המגן רפי עמרן, שגם עבורו היה זה שער בכורה במדים הצהובים, ואילו השער השלישי נכבש בעזרתו של גיא עובדיה. אגב, במהלך המחצית השנייה היינו עדים לאירוע ביזארי ששכיח בליגות האלו.

אחד הקוונים נפצע בירכו ונאלץ לעזוב את כר הדשא. במשחק לא נכח שופט רביעי ולכן במשך כמעט 40 דקות, הקבוצות שיחקו ללא קוון על אחד הצדדים.

עירוני שעלתה למקום השלישי בטבלה תארח ב27.11 במשחק ההשלמה את מ.ס שיכון המזרח.

צילום: פייסבוק אדומים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*