סולחים לך שמעון כצנלסון

סולחים לך שמעון כצנלסון

שמעון כצנלסון שחתם אתמול הסכם קואליציוני ונכנס באופן רשמי לקואליציה של ד״ר יחיאל לסרי, נגדו התמודד לראשות ואותו ייחל בכל מאודו להפיל.

שמעון כצנלסון חתם במסמך גלוי, יום לפני הבחירות, ביחד עם הלן גלבר כהבטחת בחירות שלא יישבו עם ד״ר לסרי בקואליציה.

שמעון כצנלסון התפאר לאורך כל הקריירה שלו שבניגוד לאחרים, מילה שלו זו מילה! ועוד לא דיברנו על חתימה.

עד כאן העובדות.

כל האמור לעיל היה אמור להבטיח ברגע היוודע תוצאות האמת להשאיר את שמעון כצנלסון יחד עם הנבחרת שלו בספסלי האופוזיציה, לצעוק ולא להשפיע בחמש השנים הבאות ולחסל פוליטית רשימה של 6 אנשים שמחציתם צעירים, חדשים, אנרגטיים שמביאים דם חדש למועצה.

לשמעון כצנלסון היה הכי קל שבעולם לא לחתום. לתת לש״ס לנצל את המומנטום והאגו של המתנגדים ולשים את העיר אשדוד בהמתנה לעוד 5 שנים שלמות.

יהיו שיגידו שמילה זו לא מילה, יהיו שיגידו שחתימה זו לא חתימה וכמובן יהיו כאלה שיוציאו את החתימה בקמפיין הבא של שמעון כצנלסון ובכל הזדמנות.

למרות הכל, החליט כצנלסון לחתום ולקחת חלק בהנהגת העיר, יכול להיות שבגלל גילו המתקדם יודע שמעון כצנלסון שבכל מקרה מדובר בקמפיין אחרון וצריך לסיים אותו עם קצת עשייה לטובת העיר. יכול מאוד להיות שהיה מחוייב לגרשוב בהסכם ג׳נטלמני בזמן האיחוד ויכול מאוד להיות שהסתכל במבט אבהי לחבורה הצעירה ולפעילים וידע בתוך תוכו שזה הדבר הנכון לעשות.

אז אנחנו כאן כדי לאשר את הפיסקה האחרונה, זה היה הדבר הנכון לעשות למען העיר אשדוד, אחרת כל הבחירות, כל המחאה, כל השנאה והפילוג היו מצד אחד לחינם ומצד שני לא היו נפסקים.

יחד עם הלביאות ואלי נכט שעשוי להיכנס ויכול מאוד להיות שגם אשדודים ימצאו את דרכם נגיע סוף סוף לראות ייצוג של העיר אשדוד גם במועצת העיר, לפעמים שקר לבן קטן, יכול למנוע תמונה שחורה הרבה יותר. אשדוד הרוויחה, אשדוד התעוררה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*