סוכל פיגוע פלילי גדול באשדוד

סוכל פיגוע פלילי גדול באשדוד

לעבריינים אין גבולות בניסיון להסתיר את מעשיהם, גם אם זה מסכן את בני משפחתם: כשחבר בכנופייה בא לאסוף מטען שהסליק בפארק, הוא השתמש בעגלה ובה בנו התינוק כדי להסוות את מעשיו. המשטרה איתרה אותו ואת המטען וכך נמנע פיגוע פלילי

הפשע ממשיך להשתולל אך הפעם השוטרים הקדימו את העבריינים: היום (חמישי) הותר לפרסום כי שוטרי מרחב לכיש סיכלו בתחילת השבוע מסירת מטען חבלה רב עוצמה שיועד להתפוצץ במהלך אותו היום באשדוד.

גבר כבן 39 נעצר בחשד שהחביא את המטען בפארק הלאומי באשקלון, והגיע לאסוף אותו כמה שעות לאחר מכן בליווי בת זוגו וגם בנו התינוק שהיה עימו בעגלה. זאת כדי להסוות את מטרת הנסיעה כטיול משפחתי. בהמשך, נעצרו גם שני מקבלי המטען באשדוד. מעצרם של השלושה הוארך ומחר צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש נגדם כתבי אישום.

מקרה זה מצטרף לשני מקרי סיכול נוספים שאירעו בחודשיים האחרונים בהם תפסו בלשים בשני מקרים שונים אקדח מוסלק ורימון הלם שיועדו להפעלה ושימוש בידי גורמים עבריינים. במשטרה אומרים כי הרקע למקרים הללו הוא מאבקי שליטה בין ארגוני פשיעה באזור, באמצעות כנופיות מקומיות באשדוד העוסקות בתחום ההלוואות בשוק האפור, מחזור בקבוקים והימורים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*