סוגרים את הקיץ במופע כפול ב-60 ש״ח

סוגרים את הקיץ במופע כפול ב-60 ש״ח

גם שמעון בוסקילה וגם מופע מלא של להקת אתניקס – מכונת הלהיטים במופע אמפי מדהים יתקיים באמפי פארק ב-26/8/15 ועל המחיר עוד לא דיברנו… 60 ש״ח בלבד לכל מי שירכוש דרך אתר המשכן כרטיס להופעה, אל תגידו לא אמרנו ואל תתלוננו שלא נשאר, תוציאו כרטיס אשראי, כנסו ללינק ואל תפספסו את מופע נעילת הקיץ של 2 מהפרפורמרים הטובים של הקיץ. סידרנו לכם לינק אפילו.

 

מופע ראשון :שמעון בוסקילה "למה לי"

שמעון בוסקילה, היוצר הייחודי שמשלב בין מוסיקה אתנית לפופ ארצישראלי במופע חדש!

בארבע השנים האחרונות, ובמקביל למופע המצליח עם שירי מימון, שכבש כל פסגה אפשרית, עבד בוסקילה על האלבום החדש שמתוכו הסינגלים שכבשו את מצעדי ההשמעות "עכשיו אני חוזר", ו"למה לי, למה לך" עם המקצב המרוקאי המדבק.

buskila

עם יציאת אלבומו "למה לי" יוצא בוסקילה לראשונה במופע סולו חדש. במופע הקהל יוכל להתרפק על השירים היפים שלו ביניהם : "את המחר שלי", "מינהאר לי משיטי" (יא מאמא) ושירים שכתב או הלחין לאחרים כגון: "הייתי בגן עדן", "עד סוף העולם", "כמה אהבה", "עלש" ועוד רבים וטובים.

את המופע החדש והמושקע בהפקתו המוזיקלית של עמית הראל ילוו שורה של נגנים שישלבו גם כלים מסורתיים, וזמרי ליווי. המופע חוצה גילאים ונגיש לכל אוזן ולב.

מופע שני :אתניקס "הטוב קורה"

אתניקס הלהקה "הכי ישראלית", הלהקה ששיריה הפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית, חוגגת השנה 30 שנות עשייה מוסיקלית ויוצאת במופע חדש מרהיב וייחודי – "הטוב קורה".

אין ספור מחמאות נאמרו על הלהקה המעולה הזו שאין כל ספק שהיא ראויה לתואר הלהקה הכי ישראלית שהייתה כאן, עם הפופ מרובה ההשפעות ועם המוזיקה שמשקפת את הישראליות במיטבה כבר 30 שנה ברציפות. אפשר לומר שמדובר ביצרני הלהיטים הגדולים ביותר שקמו לנו מאז ומתמיד והזמן רק הולך ומשביח את הלהקה ויצירתה.

etnix

זאב נחמה, תמיר קליסקי, גל הדני, יורם פויזנר וגלעד פסטרנק – להקת אתניקס, הוציאה במהלך השנים 17 אלבומים ובתחילת חודש יולי הוציאה את אלבומה ה-18.

במהלך השנים, שיתפה אתניקס פעולה עם אין ספור אמנים: ריטה, שרון חזיז, שרית חדד, זהבה בן, סאבלימינל, חיים משה, ישי לוי, ריקי גל, דנה אינטרנשיונל, יבגני שפובלוב, אוהד מושוקביץ, הקומדי סטור, שלום אסייג וכמובן אייל גולן.

הלהקה זכתה אין ספור פעמים בתארי "להקת השנה" והופיעה על הבמות בכל רחבי הארץ והעולם עם להיטיה הגדולים וביניהם: מתי לחזור, ציפור מדבר, קטורנה מסאלה, כתם הפרי, תותים, עכשיו אני בבית, ג'סיקה, שיר ישן ,תביא קצת דינרוס,BMW שחורה, האהבה תנצח, היא לא תשוב, במכונית, שניים שניים, הטעם שנשאר, כי החיים כל כך יפים, אהבת חינם, יש אלוהים, יהיה לנו טוב, גשם שלי, אמונה ועוד.

לרישה ב-60 ש״ח ליחצו על הלינק: http://www.mishkan-ashdod.co.il/event.asp?event=1189

 

A4U_225x300

לרכישת מנוי הקליקו

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*