סוגרים את המינוס לבית חולים אסותא

סוגרים את המינוס לבית חולים אסותא

כל כך הרבה זמן חיכינו לו, פיללנו להקמתו ורק דבר אחד לא לקחנו בחשבון… את העליויות. בית החולים אסותא נכנס לגרעונות שאיימו על המשך פעילותו. מן הסתם, וכמו כל מחדל ניהולי שהמדינה לא יכולה לקחת עליו אחריות נכנסות דמויות אזרחיות ואנשים שעושים מעשה.

בפעם הזו מדובר במשפחת אבו, האבא יחיאל והבן צחי שרק השבוע חנכו את פארק ההייטק אותו הם עתידים להקים בחלקה המזרחי של העיר, המשפחה הנדל״נית מהמוכרות בעיר הרימה את הכפפה לטובת ניסיון לסגור את המינוס ע״י הקמת פורום אזרחי שינסה להשיג סכומי כסף שיצילו את הגרעון ואולי ימנעו בעתיד סיטואציות מביכות כאלה.

במוצאי שבת הושק בהובלת עו״ד צחי אבו ועוד מס׳ חברים 'הפורום לקידום הבריאות באשדוד', בערב חגיגי שהתקיים באולם "אהובת הספן" בעיר. הפורום הוא חוג ידידים שמטרתו להוציא את בית החולים מן הגירעון, לקדם אותו בכל תחום שניתן על ידי תרומות.

במסגרת הערב הוכרזו חברי הפורום: יו"ר צחי אבו, דני בן אבו האחראי על פיתוח משאבים וקשרי תורמים, יוסי לוי מזכיר ומתאם הפורום, יחיאל אבו, חנה גרטלר, ירדנה עובדיה, ד"ר סבטלנה סרוב, רונן זגורי ואברהם מגד. עד רגע זה, נתרמו מעל חצי מליון שקלים – כשמשפחת אבו בעצמה תרמה מעל רבע מליון שקלים ושאר התורמים בין 5,000-30,000 שקלים.

בלט בהיעדרותו ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי. בלשכתו מוסרים שלפי חוות דעת שקיבל מהיועץ המשפטי של העירייה הוא לא יכול היה להשתתף בשל מעורבות של תורמים תושבי העיר ובהם אנשי עסקים ויזמי נדל"ן. לסרי שנמצא לא מכבר בניגוד עניינים עם משפחת אבו בשל קרבה משפחתית, מצוי לאחרונה גם עם צחי אבו בניגוד עניינים. זאת בשל העובדה שהבית בו מתגורר ראש העיר נמצא בשכירות והנכס שייך לחברה בבעלות צחי אבו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*