סוגי צוואות ושירות צוואה עד הבית בפריסה ארצית ובמחיר אטרקטיבי

סוגי צוואות ושירות צוואה עד הבית בפריסה ארצית ובמחיר אטרקטיבי

כל מי שמעוניין להוריש את רכושו ונכסיו בהתאם לראות עיניו, חייב לדאוג לעצמו לצוואה תקפה מבחינה משפטית. כך שכל מי שמעוניין להוריש את עזבונו לחבר טוב, ארגון שהוא מאמין במטרותיו או בן/בת זוג ידועים בציבור, לא יוכל לעשות זאת ללא צוואה תקינה. חברת צוואות עדים מספקת שירות בפריסה ארצית של צוואה עד הבית. עו"ד שמתמחה בדיני ירושה יכול להגיע אליכם עד הבית, לספק לכם הדרכה וייעוץ אישי באווירה נינוחה ורגועה וכמובן לערוך עבורכם צוואה אישית, שמותאמת ספציפית לנסיבות החיים שלכם. במחיר חסר תקדים של 1,500 ₪ עבור צוואת יחיד, או 1,700 ₪ עבור צוואה זוגית, ו 1000 ₪ בלבד אם תגיעו למשרד שלנו באשדוד, תוכלו ליהנות מראש שקט ונטול דאגות.

מהי צוואה ומדוע חשוב לדאוג לערוך אותה מראש?

צוואה הינה מסמך משפטי בעל השלכות כלכליות מרחיקות לכת, היות והוא קובע כיצד יחולק העיזבון ולמי. ללא צוואה תקפה, חוק הירושה קובע כי הרכוש והנכסים של הנפטר יחולקו בין קרובי משפחתו. אך אנשים שלא נמצאים בקשר עם משפחתם או שאין להם משפחה, חייבים לדאוג לעצמם לצוואה כדי לדאוג לרווחה הכלכלית של האנשים היקרים להם. מומלץ להסתייע בעו"ד שמתמחה בתחום, במטרה להבטיח לעצמכם צוואה שמנוסחת בצורה ברורה וחד משמעית, ללא שום אופציה לפרשנות אחרת. בצורה כזו, ניתן למנוע סכסוכים משפטיים, לדאוג לבן או בת זוג שאין עימם קשרי נישואין או להוריש את הרכוש לארגון או עמותה מסוימת.

אילו סוגי צוואות מתקבלים היום בארץ?

  1. צוואה בעדים – צוואה זו נערכת בנוכחותם של שני עדים שאינם קשורים למצווה או לעיזבון. עדים אלו חותמים על הצוואה לאחר שהמצווה הצהיר בפניהם באופן מפורש, כי זהו רצונו וזוהי צוואתו. הצוואה עצמה מנוסחת ע"י עו"ד שמתמחה בדיני ירושה, על מנת להעניק לה חוזק משפטי נוסף.
  2. צוואה בכתב יד – צוואה זו חייבת להיכתב כולה בכתב ידו של המצווה, כולל חתימה ותאריך. צוואה זו פחות מומלצת לשימוש, היות והיא עלולה להכיל גורמים רבים שעלולים לגרום לביטולה. כמו כן, תמיד ניתן לערער עליה בטענה, שהיא נכתבה תחת השפעה זרה או תחת לחץ.
  3. צוואה בעל פה – צוואה זו מתקבלת רק במקרה שהמצווה נמצא בסכנת חיים. הצוואה מחייבת נוכחות של שני עדים לפחות, אשר אמורים לעלות על כתב את דבריו של המצווה ולהפקיד אותה אצל הרשם לענייני ירושות או בבית המשפט. צוואה זו מתבטלת באופן אוטומטי, לאחר שמוסר האיום על חיי המצווה.
  4. צוואה בפני רשות – המצווה אומר בעל פה את צוואתו בפני רשות שיפוטית, כגון שופט, דיין, נוטריון או רשם של בית המשפט.
  5. צוואה הדדית – צוואה זוגית, בה בני הזוג מורישים את רכושם זה לזו.

מהם היתרונות של שירות צוואה עד הבית?

במקום לטרטר את עצמכם ולעמוד בפקקים, ניתן להזמין שירות עד הבית של חברת צוואות עדים. החברה מספקת עו"ד בעל ניסיון של 17 שנים בתחום של דיני ירושה, בנוסף לעד מטעם החברה. בצורה כזו, ניתן לערוך צוואת עדים אישית, שתחזיק מעמד בכל בית משפט. מחיר השירות משתלם במיוחד- 1,500 ₪ לצוואת יחיד, או 1,700 ₪ לצוואה זוגית. או אפשרות להגיע למשרדנו באשדוד ולקבל צוואה נוטריונית ב 1000 ₪ בלבד (המחירים לפני מע"מ) אל תדחו למחר, צרו קשר עוד היום!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*