סגן ראש העירייה כצנלסון וארגון הקבלנים סיכמו על הקמת שולחן עגול

סגן ראש העירייה כצנלסון וארגון הקבלנים סיכמו על הקמת שולחן עגול

ארגון הקבלנים באשדוד אירח בשבוע שעבר את סגן ראש העיר שמעון כצנלסון ובמסגרת הישיבה, סגן ראש העיר דחה את בקשת הארגון למינוי משקיף מטעמם בישיבות של ועדת בניין עיר. יחד עם זאת סוכם שכצנלסון וראשי הארגון יקיימו איתו שולחן עגול במסגרתו ניתן יהיה לפתור את הבעיות שיעלו הקבלנים.

בישיבה בהשתתפות עו"ד ורד צרפתי זבולון, יו"רית הארגון באשדוד והשפלה וסגנית נשיא ארגון בוני הארץ, שלומי בן עזרי, מנכ"ל הארגון,  איציק חדד-סגן היו"רית וחברי ההנהלה, הקבלנים ביקשו מסגן ראש העיר שיפעל להחזרת נציגויות כיבוי אש, חברת החשמל ופיקוד העורף לאשדוד, הנחשבת לעיר מטרופולין.

כצנלסון מסר לקבלנים כי נציגות חברת החשמל תישאר באשדוד והבטיח לפעול כדי שנציגויות של כיבוי אש ופיקוד העורף, וכך הקבלנים לא יצטרכו לכתת רגליהם עד לבאר שבע  על מנת לקבל אישורים מפיקוד העורף, לאשקלון על מנת לקבל אישור כיבוי אש ולראשון לציון על מנת לקבל אישורים מחברת חשמל.

במסגרת הישיבה סגן ראש העירייה סקר בפני הקבלנים את התכנית האסטרטגית לבנייה בעיר וציין בין היתר כי אשדוד תמנה עד שנת 2030, בגידול טבעי, ללא הגירה, 350 אלף תושבים, 100 אלף יותר ממספר התושבים כיום. לצורך כך יצטרכו להיבנות בעיר במהלך 16 השנים הקרובות 35 אלף דירות, מה שיחייב מתן אישורים ללפחות 2000 יחידות דיור בשנה בכדי לעמוד בצרכי הגידול הטבעי של תושבי העיר.

סגן ראש העיר הציג בפני הקבלנים את תוכנת בניין העיר המאושרת, לפיה העיר  תחולק לאזורים בהם נקבע הגובה המקסימלי של הבניינים שניתן יהיה לבנות בכל אזור: 16, 25 או 40 קומות.

לשאלת הקבלנים בנושא קידום פרויקטים של פינוי בינוי, כצנלסון ציין שבכוונת העירייה להקצות ליזמים שטחים חומים לצורך הקמת הבניין הראשון בכל פרויקט פינוי בינוי, כך הדיירים הראשונים יוכלו לעבור מיידית לבניינים הראשונים ולפנות דירותיהם הישנות. זאת במטרה לזרז סיומם של אותם פרויקטים, כאשר בסיום בניית כל הפרויקט השטחים החומים יוחזרו לידי העיריה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*