סגול-צהוב או כחול-צהוב: הערב אשדוד מגיעה לפגוש את מחזיקת הגביע

סגול-צהוב או כחול-צהוב: הערב אשדוד מגיעה לפגוש את מחזיקת הגביע

לאחר פגרה בת שבוע, מכבי אשדוד\באר טוביה חוזרת למסעה במסגרת הליגה. הערב(ראשון,19:20) תתארח הקבוצה של בראד גרינברג בחולון, למפגש צמרת מול השנייה בטבלה, שכזכור זכתה לפני כשבועיים בגביע המדינה.
הדולפינים שמגיעים להתמודדות מהמקום הרביעי בטבלה, ועד כה חווים בהחלט עונה נהדרת, יקבלו כלי עזר נוסף בסגל, בדמותו של הפורוורד, בן מקאולי, שחתם בשבוע שעבר.
המפגש הקודם מול חולון שנערך באולם ה"קריה" זכור במיוחד. ההתמודדות הייתה צמודה לכל אורכה, ואף נכנסה להארכה, אלא ששערוריית שיפוט מנעה מאשדוד לנצח את הסגולים של דן שמיר, שקיבלו עוד ערב ענק מהפורוורד, גלן רייס ג'וניור שקלע 43 נקודות. אגב, דיוויד לאורי, שעדיין לא משחק בשל מחלה, כיכב באותו משחק עם למעלה מ40 נקודות מדד.
מלבד רייס ג'וניור, בחולון מתפארים בסגל ישראלי מהטובים בליגה, שכולל את גיא פניני הוותיק, ג'ו אלכסנדר המתאזרח, וכמו כן את תמיר בלאט ושלומי הרוש. מי שעוד כדאי לשים עליו את העין בחולוניה, הוא הרכז האמריקאי, טו הולוואי.
באשדוד שבדרך כלל סופגים לא מעט תבוסות בביקורים האחרונים בחולון, יודעים כי לניצחון הערב תהיה משמעות גדולה, בטח בשל ההתבססות במקום הרביעי, שאבד לו במקצת לאחר ההפסד במחזור האחרון מול מכבי תל אביב בהיכל "מנורה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*