סגווי – כלי התחבורה ההכרחי בכל בית

סגווי – כלי התחבורה ההכרחי בכל בית

בכל יום אתם רגילים לשגרת יום המתנהלת כמו על פי לוח זמנים קבוע מראש – מתעוררים בבוקר, שוטפים פנים ומצחצחים שיניים, מעוררים את כל הבית לצורך התארגנות והיערכות ליציאה ופיזור במסגרות החינוך, בזמן שאתם במטבח מכינים ארוחת עשר לילדכם וגם ארוחת צהריים שתהיה לכם ולבן/ת הזוג. לאחר ארוחה זריזה של כל המשפחה כל אחד יוצא לעיסוקיו, כאשר בני הזוג נוסעים למשרדם הנמצא במרחק של כשעה נסיעה, ולכן הם אלו שנמצאים עם הרכב המשפחתי ומפזרים את כל הילדים במסגרות.

מכיוון שהמשרד שלכם ממקום באותה עיר בה אתם מתגוררים, אין לכם כל צורך ברכב צמוד שיהיה אתכם. לעיתים הנסיעה לעבודה ללא רכב יכולה להקנות עוד כמה דקות של שקט ורוגע, ללא לחץ וכעסים בגלל פקקי התנועה שמדינתנו ידועה בהם.

אך בכל יום בדרך למשרד אתם שואלים את עצמכם – מדוע דווקא החלק הזה בשגרת הבוקר לא ידוע וקבוע מראש עבורכם? מכיוון שחלק זה לא תלוי בכם, אלא בתחבורה הציבורית איתה אתם מגיעים למשרד – בכל יום מחדש אתם מאחרים להגיע בזמן בגלל תחבורה ציבורית לא עדכנית ויציבה, וכך כך יום אתם מתחילים בלחצים מיותרים.

הכירו את הסגווי – כלי תחבורה חדיש ומלהיב

אין ספק כי שגרה כזו של איחורים לעבודה אינם רצויים עבורכם, ובטח שלא עבור המעסיק שלכם. גם אם התאמצתם ויצאתם מוקדם מהבית לתפוס את התחבורה הציבורית, אתם מקדימים במיוחד או עדיין מאחרים.

לכן במקום לסבול בכל יום מחדש, פשוט מתניידים לעבודה עם כלי התחבורה הקומפקטי והיעיל ביותר הלוא הוא סגווי. מדובר בכלי תחבורה חשמלי בעל שני גלגלים, שפותח לראשונה על ידי דין קיימן בשנת 2001. כלי תחבורה זה הינו בטיחותי לשימוש, ויעיל במיוחד להתניידות ממקום למקום ברחבי העיר.

שליטה באמצעות הגוף בלבד

הייחודיות של הסגווי הוא הפשטות בשליטה עליו במהלך הנסיעה. באמצעות תנועות גוף בלבד ניתן לשלוט בכלי תחבורה זה, וכך להיות יציבים ובטוחים הרבה יותר במהלך הנסיעה בעיר. אם ברצונכם להאיץ את הנסיעה, פשוט נשענים מעט קדימה והסגווי מאיץ. מעוניינים להאט? אין בעיה. פשוט רוכנים מעט אחורה והסגווי מאט בהתאם לתנועה של גופכם.

משאירים את הרכב בבית

נוסף לכך שהסגווי הוא כלי תחבורה יעיל וידידותי, הוא גם יכול לחסוך לכם בהוצאות הדלק. כאשר מתניידים בעיר, במיוחד ערים גדולות ופקוקות במיוחד, נאלצים לשהות זמן רב ברכב בפקקים אדירים וכך גם לשלם יותר על דלק. גם לאחר שהגעתם למחוז חפצכם קיימת הבעיה של מציאת חנייה, שכידוע זהו מצרך מבוקש תמיד בכל עיר.

אז במקום לצאת לסידורים שונים ברחבי העיר עם הרכב, פשוט משאירים אותו בבית ויוצאים לסיבוב עם הסגווי. זכרו כי חוקי התנועה החלים עליו הוא נסיעה בכל מקום המיועד להולכי רגל, ולא על הכביש.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*