נשים: ללמוד להגן על עצמכן

נשים: ללמוד להגן על עצמכן

מאסטר אמנויות הלחימה רפי ביטון מלמד ילדות, נערות ונשים קרב מגע להגנה עצמית יעילה ופרקטית ולוחמת רחוב.

מאסטר אמנויות הלחימה רפי ביטון מאשדוד בעל אישיות המיוחדת: צנוע, תמיד בגובה העיניים ומקצוען מהמעלה הראשונה. כבעל חגורת דאן 9 בקראטה וכמי שרכש  מוניטין בארץ ובעולם כמדריך יחידות מיוחדות באמנויות לחימה מבקש רפי לשים דגש מיוחד על הצורך ללמד הגנה עצמית לבנות המין היפה (והחזק), "לצערנו, במציאות הקיימת היום, אומר רפי, נשים, נערות וילדות עשויות למצוא את עצמן מותקפות. כמעט כולן מכירות את ההרגשה של הפחד הזה שמישהו הולך אחריה ברחוב, או החשש מלהיכנס לבד למעלית. לימודי קרב מגע מאפשרים לרכוש כלים בכדי להדוף ואף להימנע מתקיפות שכאלה-תוך זמן קצר כל אחת יכולה לרכוש כלים שיסייעו לה להדוף כל ניסיון תקיפה ולדעת ״לשדר״ לסביבה שאיתה לא מתעסקים".

אישה הרוכשת מיומנות בקרב מגע חשה בטוחה בכוחה וביכולתה להדוף ולסכל כל איום עליה גם כאשר היא אינה חמושה בנשק מכל סוג שהוא, אף לא בתרסיס גז מדמיע. רפי מלמד טכניקות ומיומנויות לשכלול התגובות הטבעיות של הגוף. שליטה בטכניקה של קרב מגע משדרגת ומעצימה את היכולת של האישה בכל מצב שאליו היא עלולה להיקלע ושבו היא תחוש מאוימת.

למתלבטות מוסיף רפי מספר סיבות שיעזרו  להחליט להצטרף לחוגי הפעילות שלו במרכז קהילתי 'עם שלום': חיזוק הביטחון העצמי, שיפור הכושר הגופני, שיפור הקואורדינציה, פיתוח כישורים חברתיים, פיתוח יכולות שליטה על הגוף, לימוד כישורי התמדה ומשמעת עצמית.

רפי מדגיש כי קרב מגע לנשים אינו אמנות לחימה אלא טכניקה יעילה להגנה עצמית. נשים שרוכשות ידע בקרב מגע חשות ביטחון מלא להגן על עצמן בכל מצב. בואו ללמוד ממקצוען אמיתי: סנסאי רפי ביטון.

למידע ולהרשמה: מרכז קהילתי 'עם שלום', הרי גולן 6  |  טל׳: 08-8687400/1  |  רפי ביטון:053-7218421.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*