נשארו בליגה: מ.ס גברה 2-0 על הפועל והבטיחה עונה נוספת בליגת העל

נשארו בליגה: מ.ס גברה 2-0 על הפועל והבטיחה עונה נוספת בליגת העל

אנחת רווחה הורגשה סוף כל סוף הערב (שבת) בקרב אנשי מועדון ספורט אשדוד, לאחר הניצחון 2-0 בבית על האדומים של הפועל תל אביב.

אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון במסגרת הפלייאוף התחתון, ידעו אנשי אשדוד שרק ניצחון יבטיח להם הישארות בליגת העל לעונה נוספת, וכך היה.

האווירה באצטדיון היא' הייתה נהדרת, במיוחד אם הייתם שייכים לקהל האדום של הפועל תל אביב, שהגיע באלפיו ותמך בקבוצתו בצורה נהדרת, על מנת לראות ניצחון שיגדיל את סיכויי ההישארות של התל-אביביים.

שערים של תום מונד (54) ואור אינברום בתוספת הזמן של המחצית השנייה, סגרו עניין והבטיחו עוד עונה למאמן רן בן שמעון, שדרך אגב סיכם כבר הערב לעונה נוספת במועדון.

מי שציפה לראות שליטה של הפועל תל אביב על כר הדשא, שהייתה חייבת בהרבה את הניצחון, די התבדה.

האדומים של מנחם קורצקי לא סיכנו ולא במעט את שערו של יואב ג'רפי, כשמנגד ניסיונות במתפרצות של שחקני אשדוד היו קרובים עד מאוד לכיבוש, 0-0 לאחר 45 דקות.

כשהם מפנים את המבטים גם למשחק של אשקלון בכפר סבא, אנשי הפועל תל אביב ראו מנגד את מ.ס אשדוד עולה ליתרון. זה קרה עשר דקות בתוך המחצית השנייה, כשלאחר הדיפות של אריאל הרוש לניר ברדע ולוסיו, הגיח לו תום מונד שכבש מקרוב ונתן יתרון למארחת!

הפועל תל אביב ניסתה לצאת קדימה ולמצוא את שער השיויון, אך חוץ מבעיטה של אביחי ידין מרחוק שנעצרה נהדר ע"י ג'רפי ועוד החמצה מסמרת שיער של טוטו תמוז בנגיחה מקרוב, לא עשתה הרבה.

דווקא האדומים-צהובים היו אלה שתקפו יותר ובאחת המתפרצות גם ידעו לנצל זאת על מנת להבקיע את השני ולחתום את התוצאה. בדקה ה94 ניר ברדע שלח כדור ארוך אל עבר אינברום שחתך את מלכודת הנבדל של שחקני הפועל תל אביב, ומול הרוש אינברום לא התבלבל וקבע 2-0 בסיום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*