נקודת בכורה: 0-0 למ.ס אשדוד במשחק החוץ מול סכנין

נקודת בכורה: 0-0 למ.ס אשדוד במשחק החוץ מול סכנין

בשעה טובה, כדור השלג של ההפסדים עבור מועדון ספורט אשדוד נעצר. אמנם חניכיו של עטר לא צלחו במשימה להשיג ניצחון ראשון, אך לראשונה העונה שמרו על שער נקי מספיגה, וסיימו ב0-0 במשחק החוץ בעכו, מול בני סכנין.

והאמת, שאם לאחת מהקבוצות כן היה מגיע בסופו של דבר להשיג את הניצחון המיוחל, הרי שהדרומיים היו ראויים לו מכל. החמצות מסמרות שיער גם בחצי הראשון וגם ב45 הדקות שלאחר מכן, כאשר בדקה ה60 בלסינג אלקה שהרשים בהתקפה הערב, כבר עבר בצ'יפ את קנדיל, שוערה של בני סכנין, אך אברהם פאס הבלם המנוסה גלש נהדר והרחיק את הכדור מהקו.

בנוסף גם אדילסון בהייה, תום מונד ויובל יעקובוביץ', קיבלו הזדמנויות להכריע את ההתמודדות, אך לא השכילו לגלגל את הכדור העגול לשער.

ראובן עטר, שהבטיח כי קבוצתו לא תפסיד את המשחק, אמר בסיום "החמצנו הרבה. הגענו להמון מצבים של שער בטוח ולכן זה מרגיז. היינו צריכים לנצח. דיברנו על הירידה המנטלית במחצית השנייה ובגלל זה הוצאתי את השחקנים למחצית לפני הזמן כדי שיתכוננו. מבאס אותי כל ההחמצות. יכול להיות שמתאים לנו יותר לשחק עם שלושה בלמים בשלב זה, אבל יהיו זמנים שנשחק עם ארבעה בהגנה, כשיחזור לנו הביטחון".

במחזור הבא, שיתקיים בשבת הקרובה,  יארחו האדומים-צהובים את מכבי נתניה המרשימה, ויקוו להשיג את הניצחון הראשון.

צילום: דף הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*