נקודה מכובדת: 1-1 מפתיע למ.ס אשדוד מול הצהובים מתל אביב

נקודה מכובדת: 1-1 מפתיע למ.ס אשדוד מול  הצהובים מתל אביב

סביר להניח שלא רבים האמינו כי מ.ס אשדוד יכולה לצאת לפחות עם נקודה במשחק החוץ אמש(שבת) מול מכבי תל אביב, אבל זה בדיוק מה שקרה.

החבורה של עמיר תורג'מן היממה את הצהובים של ג'ורדי קרויף, כשעלתה ליתרון בדקה ה30, משערו של מלך שערי הקבוצה, מאוריסיו קורדיירו, אך חוסר עירנות דווקא של השוער, יואב ג'רפי בדקה ה44, הקנתה שער שיויון לצהובים מתל אביב, שער שנשמר עד הסיום.
בסך הכל, האדומים-צהובים יכולים לצאת מרוצים מההתמודדות במשחק בנתניה. אמנם הקבוצה נותרה עדיין מתחת לקו האדום, אך עצרה את כדור השלג שגרר אחריו שלושה הפסדי ליגה ברציפות. כל זאת כאמור עשתה אשדוד ללא שני הבלמים הבכירים שלה, ויקטור גנב וניר ברדע, וללא המגן הימני תום בן זקן.

תורג'מן עצמו אמר בסיום המשחק ""גאה בבחורים על ההשקעה והאופי כי זה מה שהיה חסר לנו. היינו עם כמה פציעות וחוסרים אבל בהחלט יש פה חומר שאפשר להתקדם איתו. אם היינו מאמינים יותר היינו יכולים לנצח אבל לפני המשחק בוודאי שהיינו קונים פה תיקו"

על ההתייצבות של הקבוצה גם במחצית השנייה אמר המאמן " במשחקים הקודמים הייתה ירידה בחצי השני והיום נראינו טוב בחצי השני. אני מאמין בתהליכים ובדרך, זה לא ביום אחד אבל אני בטוח שבסוף נהיה קבוצה מנצחת ותחרותית מאוד".
בשבוע הבא, תסיים אשדוד את הסיבוב הראשון במשחק בית מול הפועל חיפה מצמרת הטבלה. לאשדוד יש כעת 6 נקודות ליגה בלבד, ועבור הדרומיים אין ספק שאיבוד נקודות נוסף יסיים בטעם רע את הסיבוב הראשון, מה עוד שלאחר מכן תגיע ביתר ירושלים לאצטדיון היא'.

צילום: טל אקוקה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*