נקודה למחשבה – סדרת הרצאות מעוררות השראה

נקודה למחשבה – סדרת הרצאות מעוררות השראה

סדרת הרצאות מעוררות השראה לצעירים תפתח בשבוע הבא באשדוד. בין המרצים: בכיר שב"כ לשעבר ומובילת המאבק לשמירה על חוף פלמחים, שיספרו על פעילותם הייחודית. ההרצאות מתקיימות כחלק מפרויקט "פירות מחשבה" ופתוחות בחינם לקהל הרחב.

איך נראים חייו של בכיר בשב"כ ומה קורה מאחורי הקלעים של עולם סיכול הטרור? ואיך מובילים מאבק ארצי לשמירה על חוף פלמחים? בשאלות אלו ואחרות תעסוק הסדרה "פירות מחשבה" – הרצאות מעוררות השראה  שתתקיימנה באשדוד בשבועות הקרובים, כחלק מיוזמה שמטרתה להנגיש הרצאות איכותיות לצעירים מכל חלקי הארץ.
ההרצאות תתקיימנה בימי חמישי (22.9, 29.9) בשעה 20:00,
במרכז הצעירים "כיוונים" שבסיטי. הכניסה חופשית!

את ההרצאה הראשונה יפתח אילן לוטן, בכיר לשעבר בשב"כ וכיום פרשן ביטחוני בערוץ 10, ובהמשך תרצה עדי לוסטיג אשר הובילה את המאבק לשמירה על חוף פלמחים ונבחרה לאחרונה ע"י מגזין "פורבס" הבינ"ל כאחת מ-30 המנהיגות המבטיחות בישראל מתחת לגיל 30.
בהרצאתו, ישתף בכיר השב"כ לשעבר לוטן, באופן יוצא דופן, את מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם הפעילות החשאית ותחום סיכול טרור. בדבריו הוא צפוי לשלב דוגמאות מחוויות אישיות, משנים רבות של עבודה ביטחונית ומודיעינית.

לוסטיג תדבר על הצלחת המאבק להצלת חוף פלמחים, אותו החלה כשהייתה בת 17 בלבד. בנוסף, היא תשתף עם הנוכחים את הכלים שרכשה כחלק מהקמפיין שבסופו הוחלט להקים גן לאומי במקום פרויקט שהיה פוגע בחוף.

"מטרת הפרויקט היא להנגיש תוכן ייחודי וסיפורים מעוררי השראה לצעירים אשדודים", אומר נאור ביטון, יועץ ראש העיר לענייני ממשל וקהילה. "כחלק מתפיסת 'התושב במרכז' שמקדם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אנו מקדמים את נושא הקניית הידע והכלים לצעירי העיר שיסייעו להם בצמיחה האישית והמקצועית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*