נפתח רשמית מטה כחול לבן באשדוד

נפתח רשמית מטה כחול לבן באשדוד

אתמול בערב הושק המטה הרשמי של מפלגת כחול לבן, 27 ימים לפני יום הבוחר תתחיל המפלגה באופן מאסיבי את הפעילות בעיר בניצוחו של דוד אסייג שמנהל את המערכה ב-2 מערכות הבחירות האחרונות. אסייג שהחל את המסע הפוליטי שלו דווקא במפלגת ״חוסן״ הצליח בזכות בולטות בעשייה להנהיג את המטה המשולב והוא זוכה לאמון מחודש במערכת הבחירות הקריטית של 2020 ג׳.

רא״ל במיל ומס׳ 4 במפלגת כחול לבן גבי אשכנזי היה אורח הכבוד יחד עם ח״כ אורית פרקש הכהן הממונה על המטה האשדודי בתקיעת המזוזה למטה שהתמקם במרכז צימר ברובע הסיטי ומשם יקיים את הפעילות השוטפת עד ה-2 במרץ.

המשימה העיקרית של המטה האשדודי במטרה הלאומית היא לעבור את המכסה הקודמת של הקולות שעמדה על 18,956 קולות ואולי לחזור למקום השני בו התמקמה מערכה אחת לפני ולהדיח את ליברמן שקטף את הקופה במערכה האחרונה.

גבי אשכנזי שהספיק בינתיים להתאהב באשדוד ובמטה המקומי פירגן להתארגנות ולעשרות הפעילים שבחרו להגיע בערב לפתיחת המטה.

אשכנזי ופרקש התחייבו לפעול נמרצות במגוון הנושאים החשובים של החיים עצמם כגון בריאות, רווחה, אחדות ונתנו גם דגש על התכנית הלאומית שלהם בנושא העסקים הקטנים.

מחה״כ אורית פרקש הכהן נמסר: ״כולם מבינים שהגיע הזמן לשינוי. וכחול לבן היא אלטרנטיבה שקמה לציבור לאחר שנים ארוכות. ביחד נעשה ונצליח!״

המטה כאמור יחל לפעול באופן מאסיבי כבר מהיום, דוד אסייג ראש המטה קרא לתושבי אשדוד לצאת מהאדישות ומההרגלי ההצבעה המסורתיים ולתת צ׳אנס לשינוי גדול שהעיר אשדוד ומדינת ישראל כל כך זקוקים לו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*