נפתחו מרפאות הכאב של אסותא אשדוד

 נפתחו מרפאות הכאב של אסותא אשדוד

מדובר בבשורה חסרת תקדים עבור תושבי אשדוד שיזכו לקבל תורים למרפאות כאב תוך פחות מחודש כאשר הזמן ההמתנה הממוצע למרפאות כאב הוא מעל חצי שנה בכל הארץ במכבי שירותי בריאות ממשיכים להיערך לקראת פתיחת חדר המיון של בית החולים אסותא באשדוד ועד אז, פתחו השבוע במבצע מיוחד להקדמת תורים למרפאות כאב.

מרפאות הכאב נפתחו לפני כשבועיים כחלק ממרפאות החוץ של בית החולים ומכבי יצאה במבצע מיוחד להקדמת התורים של מטופלים להם נקבע תור למרפאות כאב בבתי חולים או בקהילה.

תחום הכאב הפך בשנים האחרונות למבוקש מאוד והעומסים למרפאות אלו מורגש בכל הארץ.

עם פתיחת המרפאות, יוכלו חברי מכבי באשדוד לקבוע תור לרופאי כאב בתוך פחות מחודש, כאשר זמן ההמתנה הממוצע בכל הארץ הוא מעל חצי שנה.

hospital-pnimi

במסגרת מבצע הקדמת התורים  מתקשרות נציגות מכבי למטופלים באשדוד והסביבה להם נקבע תור בחצי שנה הקרובה ומציעות להם את התור ולהגיע למרפאת הכאב באסותא. במידה והמטופל מסכים, הפרטים שלו מועברים למוקד קביעת התורים של אסותא והם יוצרים עימו קשר כדי לקבוע את התור המבוקש. מדובר בקיצור זמן המתנה משמעותי עבור המטופל וחסר תקדים בתחום. ההערכות הן הזמינות הגבוהה של התורים יביאו למטופלים מכל הארץ להגיע למרפאות הכאב באשדוד.

במרפאות הכאב באסותא אשדוד ניתן טיפול על ידי רופאים המומחים בתחום הבאים: כאבי גב, כאבי ראש, כאבי צוואר, כאבים במפרקים, כאבים קשורים למחלת סרטן, כאבים כרונים, כאב נוירופתי (סכרת או מחלות אחרות של עצבים הפריפריים), כאב המופיע בעקבות פגיעות בחוט השדרה, אירוע מוחי ועוד.

עד כה המטופלים שקיבלו שיחות התרגשו מאוד לשמוע על האופציה להקדמת התור "אני סובלת מכאבים עזים כבר תקופה ארוכה והתרגשתי מאוד לקבל שיחה ממכבי ולהקדים את התור.  אני ממש זקוקה לתור הזה .זה באמת עשה לי את היום" אמרה אחת המטופלות.

מכבי שירותי בריאות היא הקופה היחידה שחתמה על הסכם עם בית החולים אסותא באשדוד. במסגרת ההסכם עליו חתמה מכבי עם בית החולים ייהנו מבוטחי מכבי מביטול הצורך בטופס 17 בהגעה לבית החולים – מה שיאפשר קבלת שירות בבית החולים ללא בירוקרטיה ובעזרת הכרטיס המגנטי בלבד. מדובר בצעד יוצא דופן המחבר בין בית החולים והקהילה באשדוד ומאפשר חווית טיפול שלמה המציבה את המבוטח במרכז.

נועה דרור לביא, מנהלת מרחב אשדוד: "זה מבצע הקדמת התורים השני שאנחנו יוזמים במסגרת פתיחת אסותא והתגובות מרגשות בכל פעם מחדש. מלבד הבשורה הענקית של בית חולים חדש שנפתח בעיר, זוכים חברי מכבי באשדוד באפשרות להקדים את התור שלהם מעוד חצי שנה לעוד שבועיים, אפשרות שפשוט לא קיימת במערכת הבריאות בארץ. אנחנו ממשיכים להיערך במרץ ומזמינים את כל מי שמעוניין להקדים או לקבוע תור לפנות אלינו דרך המרפאות או המוקד הטלפוני".

קמפיין באים בטוב - ספטמבר 2017

קמפיין באים בטוב – ספטמבר 2017

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*