נפעל להנחלת אלפי סעיפי בטיחות בענף הבנייה באשדוד

נפעל להנחלת אלפי סעיפי בטיחות בענף הבנייה באשדוד

ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה החליט השבוע לצאת במלחמה בתאונות בענף הבנייה באשדוד והסביבה לאור החלטת התאחדות בוני הארץ להכריז השנה על שנת הבטיחות בבנייה.

שלומי בן עזרי, מנכ"ל הקבלנים באשדוד והשפלה: "אנו מודעים לכך שתקנות הבטיחות של משרד העבודה כוללות אלפי סעיפים, מה שמקשה על עובדים, מנהלי עבודה וקבלנים לאכוף כל סעיף וסעיף. למרות זאת בכוונתנו להגביר השנה את השימוש בניידת הבטיחות של הארגון ולהשקיע אנרגיה נוספת על מה שהשקענו עד היום בהדרכות לעובדים, מנהלי עבודה וקבלנים".

המנכ"ל הוסיף כי בכוונת ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה לקיים ימי עיון, הכשרות עובדים ומנהלים, לשלוח  תקציר תקנות הבטיחות ולבצע  ביקורות באתרים, במטרה להנחות את המעורבים כולל היזמים ומזמיני העבודה. חשוב לציין כי שרשרת האחריות בתאונות עבודה עלולה להגיע גם למזמינים, יזמים ובעלי הקרקע ולכן חשוב לנו לעדכן אותם בנושאים שבאחריותם ובדרישות החוק, וכל זאת  במטרה למנוע תאונות עבודה 

מנכ"ל הארגון הוסיף כי מחובתנו לעשות ככל יכולתנו להקטנת מספרן וחומרתן של תאונות העבודה במחוז אשדוד והשפלה.  מנהלי העבודה והקבלנים כמו גם העובדים, צריכים לעשות השנה מאמץ נוסף לאכוף ולוודא ששומרים על כל סעיף וסעיף הנוגע לבטיחות בעבודה.

בן עזרי מוסיף: "אני מצר על כל פועל בניין שנפגע או נהרג בתאונת עבודה בענף הבניין. אני  סמוך ובטוח שהקבלנים ומנהלי העבודה יעשו השנה מאמץ עוד יותר גדול  וידאגו לכך שבאתרי הבנייה שבאחריותם לא יקרו תאונות בכלל ותאונות עם נפגעים בפרט".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*