נפגע עקב עגלה ופוצה בלמעלה מ-300 אלף שקלים

נפגע עקב עגלה ופוצה בלמעלה מ-300 אלף שקלים

תושב אשדוד שנפגע עקב עגלה מלאה במשקופים שנפלה עליו יפוצה בלמעלה מ-300 אלף שקלים. את האיש ייצג עו"ד דניאל אדזיאשוילי.

לפני כשנה וחצי עבד תושב העיר כבכל יום במפעל המתעסק בין השאר גם במתכות ובפחים לצורכי תעשיה. במסגרת תפקידו כמכופף פחים נאלץ לא אחת לסחוב עגלות מלאות בחומרים כאלו ואחרים ממקום למקום בשטח המפעל. באחת הפעמים שעה שסחב עגלה מלאנה במשקופים, התהפכה לפתע העגלה, כאשר תכולתה נופלת ישירות עליו תוך כדי נפילתו לרצפה כשהוא זועק מכאבים. באותו רגע מיהרו עובדים במפעל לעזרת העובד ומיהרו להזעיק עזרה. האיש פונה ישירות לבית החולים "ברזילי" באשקלון לצורך קבלת טיפול רפואי. בבית החולים אובחן כי הוא נפגע בכתף ימין, ברך ימין בגבו ובצווארו. לאחר מספר ימים שוחרר למנוחה בביתו נקבעה לו חופשת מחלה עד אשר ישוב לאיתנו.

לאחר המקרה פנה האיש לעו"ד דניאל אדזיאשוילי מאשקלון בבקשה כי יתבע פיצויים בעבורו בגין הכאב והסבל שנגרם לו בעקבות המקרה. "נסיבות התאונה כפי שאירעו מצביעות כי הרשלנות הבלעדית לקרות התאונה…רובצת לפתה של מבוטותכם", כתב אדזיאשוילי במכתב לחברת הביטוח של האיש ממנה תבע פיצוי כספי ."ובין היתר בכך שלא דאגו לאמצעים לקשירת תכולת העגלה, לא סיפקו עובדים נוספים לביצוע העבודה יחד עם מרשי, העסיקו את מרשי תחת לחץ של זמן… לא דאגו לשטחי עבודה ולמעברים בטוחים בשטח המפעל, וכן לא ערכו ביקורות שוטפות לבדיקת רמת הבטיחות במפעל".

בהמשך התייחס עו"ד אדזיאשוילי למצבו של האיש בעקבות התאונה. "בעקבות התאונה מרשי לא שב לעבודה, ורק לאחר ארבעה חודשים ממועד התאונה הצליח להשתלב במעגל העבודה..והשתלב בעבודה שאינה מצריכה מאמץ פיזי".

לאחר שהגיעו הצדדים להסדר קיבל מחברת הביטוח פיצוי בגובה של 250 אלף שקלים, בנוסף קיבל מענק חד פעמי מהביטוח הלאומי בסך של 62,000 שקלים.

"הוכחנו כי המעביד במקרה הזה התרשל, מה שגר לפגיעה בעובד ומכאן גם גובה הפיצוי", סיכם עו"ד אדזיאשוילי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*