נפגע בעת הרמת פלטת גבס ויזכה לפיצוי של כ-260 אלף ₪

נפגע בעת הרמת פלטת גבס ויזכה לפיצוי של כ-260 אלף ₪

איש תחזוקה בן 50, תושב אשדוד שהועסק בבניין משרדים  ונפגע תוך כדי הרמת פלטת גבס, יזכה לפיצוי של כ-260 אלף ₪. כך עולה מהסכם פשרה בין באת כוחו עו"ד מיטל לחיאני לבין חברת בנייה והשקעות מאזור התעשייה בעיר, בעקבות תביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד.

מכתב התביעה עולה כי לפני כארבע שנים איש התחזוקה התבקש על יד מנהל העבודה שלו  להרים שלוש פלטות גבס וכשהרים את הפלטה השלישית חש כאב עז באזור הכתף ונאלץ להפסיק עבודתו באופן מיידי. בבית חולים תל השומר הובחן כי הוא סובל מקרע בגיד ידו הימנית. רופא תעסוקתי קבע שהוא אינו יכול להמשיך לעסוק בעבודתו  כאיש תחזוקה ולאור המלצת הרופא הוא נאלץ להתפטר מעבודתו.

המוסד לביטוח לאומי קבע לו בעקבות תאונת העבודה, נכות לצמיתות בשיעור של 20 אחוזים.

באת כוחו של העובד, עוה"ד מיטל לחיאני העוסקת בתחום הנזיקין, טענה בין היתר בכתב התביעה כי תאונת העבודה נגרמה עקב רשלנותה של חברת הבנייה וההשקעות בה הועסק, כיוון  שהנהיגה שיטות עבודה מסוכנות בניגוד לחוקי העבודה ונוהלי הבטיחות ולא סיפקו לו כוח אדם שיסייע לו בעבודתו.

החברה לבנייה והשקעות הכחישה בין היתר בכתב ההגנה, כל קשר לתאונה וכל קשר בין התאונה להתפטרותו של העובד. החברה הכחישה בנוסף כל קשר בין התאונה, לקרע בגיד והוסיפה כי אם התאונה התרחשה בזמן העבודה היא נגרמה עקב רשלנותו של העובד.

עם תחילת הדיונים בבית המשפט השלום באשדוד חברת הבנייה וההשקעות טענה כי לאור הפיצוי שהעובד יקבל מהביטוח הלאומי עקב נכותו, הפיצוי 'נבלע' בפיצוי המגיע לו מהחברה ועל כן לא מגיע לו כל פיצוי ממנה. בשבוע שעבר, שני הצדדים הגיעו להסכם פשרה לפיו העובד יקבל מהחברה פיצוי על סך כ-260,000 אלף ₪.

עו"ד מיטל לחיאני: "רבים, טועים לחשוב כי עו"ד המתמחה בתחום אחד יכול להעניק את השירות הנכון גם בתחום אחר. התיק בו עסקינן הינו דוגמא "חיה" לכך שחשוב מאוד לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום הקשור לתביעה הנדונה ובמקרה הנדון לעו"ד בתחום הנזיקין. התיק הגיע למשרדנו לאחר שהוצע לסיים את התיק ב 10,000 ש"ח ע"י עו"ד שטיפל בתביעה ואשר מתמחה בתחום המקרקעין. חברת הביטוח סירבה לסכום זה והציעה סך של 7,500 ₪ וכפי שצוין תיק זה הסתיים בסכום של כ-260,000 ש"ח".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*