נערכים לשנת שרות

נערכים לשנת שרות

תלמידי שכבה י"ב במקיף א' השתתפו בפעילות מעניינת, בה הוצגה שנת השירות כערך בעל חשיבות התורם למען הקהילה והחברה בישראל. התובנות מהמפגש ההומוריסטי והמרתק: לא לפחד לעשות מעשה, לא לחשוב שאין ביכולתנו לשנות, לחשוב גם מה טוב לחברה ולא רק לי ולעצמי.

שכבה י"ב במקיף א' התכנסו בבית הספר כדי לשמוע על חשיבות ההתנדבות לשנת שירות ומכינות קדם צבאיות, ביוזמת המרכז לשירות משמעותי בעיר בניהולה של אתי לוגסי. את הפעילות המיוחדת פתח מר שגיא יניב, בהרצאה מעניינת כאשר הוא מציג לתלמידים באופן הומוריסטי ובגובה העיניים, את החשיבות של בני נוער לקום ולעשות מעשה.

"יש לנו ארץ נהדרת, אך יש עוד הרבה מה לעשות למענה" פתח הוא את הרצאתו תוך שהוא מונה בפני התלמידים את הסיבות מדוע עליהם להתעורר, לקום ולעשות מעשה כמו להיות מנהיגי המחר בחברה הישראלית.

שגיא דיבר עם התלמידים על שנת השרות שהוא עשה בגילם. על הדרך שהוא יצא "מהבועה" ועשה לא מה שכיף לו לעשות, אלא מה שצריך לעשות, גם אם הוא קשה ומאתגר. "עליכם להפסיק להיות אדישים ולהיכנע לערך הכסף שמנצח את כל יתר הערכים החשובים בחברה" אמר וקרא ללבני הנוער "להיות ביקורתיים בכל דבר שאתם עושים בחיים" תוך שהוא מפריך את ההנחה ש"בני נוער רבים חושבים כי אין ביכולתם לבצע שינוי".

הוא הציג בפני בני הנוער אתגר חדש. "אמנם לא עליכם מוטלת האחריות לשנות הכל ולבצע מהפכות, אך אתם יכולים לשנות דבר אחד קטן ומשמעותי עבורכם. עליכם לראות מה אתם כן יכולים לשנות ולא מה לא יכולים לשנות". שגיא סיים עם המסר כי בני הנוער צריכים משמעות בחיים וכי אין הצלחה בלי השקעה.

מיד עם תום ההרצאה נפגשו התלמידים עם בני נוער שמבצעים שנת שירות ועם בני נוער מהמכינות הקדם צבאיות. בשיחות אישיות אחד על אחד דברו הם על השירות המיוחד והסבירו לתלמידים את החשיבות שבתרומה לקהילה. גם בוגרי המקיף במחזורים הקודמים, הצטרפו לשנת שירות במסגרת המש"צים, הנוער העובד והמתנ"סים. כמו כן יצאו לשנה במכינות "גל" "ומנשרים קלו.."

REDMAIL

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*