נס הגאולה של תושבת העיר

נס הגאולה של תושבת העיר

המשנה לראש מינהל התפעול, מר דני אלגרט, התרגש מאוד לנוכח השירות שהעניקו עובדי הניקיון לתושבת העיר, אשר השליכה בטעות את כספי המשכנתא שלה לאשפה. "היום (אתמול) פנתה תושבת העיר ברובע הסיטי אל מפקחת הניקיון גלית אדרי, וכשהיא נסערת ונרגשת סיפרה לה על המעטפה ובה כספי החזר המשכנתא שלה, אשר הושלכה בטעות לאשפה עוד אתמול (שלשום)" כך מתאר מר אלגרט את הדרמה שהחלה בקול בכיה וחרדה. הוא ממשיך ומתאר: "בפעילות מהירה גייסה גב' אדרי את המפקח רפי גלנטי שהזעיק משאית לפינוי אשפה, ובפעילות משותפת עם עובדי הניקיון הם רוקנו את תכולת טמון הקרקע וערכו חיפוש יסודי בין שקיות האשפה אל מול עיניה המתחננות של התושבת המודאגת".

סוף טוב הכל טוב – המעטפה ובה הכסף נמצאה בין ערמות האשפה והוענקה אחר כבוד לתושבת המאושרת, כשברקע ניצבים השכנים ועוברי אורח ומוחאים כפיים לעובדי הניקיון. אלו כמובן מיהרו לאסוף חזרה את האשפה אל תוך הטמון ולנקות המקום היטב.

"אין לי מילים להודות לחבר'ה האלה על מה שעשו עבורי" אמרה התושבת והוסיפה "אני אסירת תודה ומאחלת להם רק טוב בחיים"

מר אלגראט שיבח את התושיה שגילו העובדים, למן המפקחים ועד לאחרון העובדים. "אין זו הפעם הראשונה שעובדי הניקיון ואנשי התפעול נתקלים במקרים מיוחדים שבהם תושבים נדרשים לעזרה מהם, אבל כל סיפור כזה הוא מרגש ומיוחד ואני שמח שגם הפעם הוא הסתיים בהפי-אנד".

בתמונה: השקית האבודה ובה כספי המשכנתא בידי התושבת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*