נמל אשדוד אירח את הכנס השישי של בטיחות בתעבורה

נמל אשדוד אירח את הכנס השישי של בטיחות בתעבורה

חברת נמל אשדוד ערכה כנס קציני בטיחות בתעבורה ה- 6 בהשתתפות למעלה מ- 200 קציני בטיחות תעבורה של חברות תובלה מכל הארץ. הכנס התקיים בטרמינל הנוסעים בנמל. מטרת הכנס להדק הקשרים ושת"פ בין חברת נמל אשדוד לבין חברות התובלה והעברת מסרי הבטיחות לחברות התובלה , על מנת ליצור סביבה בטוחה לתעבורה בשטח הנמל ומחוצה לו.

יצחק בלומנטל, מנכ"ל הנמל (בפועל) פתח את האירוע ואמר כי נמל אשדוד הוא מעין עיר קטנה עם תנועה של אלפי משאיות ורכבים, דבר המהווה אתגר בטיחותי שהנמל עומד בו בכבוד בזכות ההקפדה על אכיפת התנועה בנמל והשיפורים הבטיחותיים שהתווספו בחודשים האחרונים.

בנוסף, נשאו דברים מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, רו"ח מרדכי בהירי דואני; מנהל אגף רישוי במשרד התחבורה,  ציון מזרחי  ; מ"מ סמנכ"ל משאבים של הנמל, דודו זהבי; יו"ר מועצת המובילים, מר גבי בן הרוש;  מנהל אגף קציני בטיחות בתעבורה במשרד התחבורה, מר ג'קי לוי וקצין בטיחות בתעבורה בכיר  של נמל אשדוד, מר אלברט אמסלם.

החלק השני של הכנס כלל הרצאות מקצועיות בנושא שיפור הבטיחות בתעבורה. מר נועם בגינסקי – רמ"ד א'3 ומכשור אכיפה במשטרת ישראל סקר את נושא מצלמות האכיפה, מר אבישי מיכאלי הרצה בנושא תקינה של משקלים במשאיות. אלברט אמסלם, קצין בטיחות בכיר בתעבורה  העביר דגשים בבטיחות בתעבורה בתוך שטח הנמל. אמסלם ציין כי חלה ירידה של 30% במספר תאונות הדרכים בנמל בשנת 2014 בהשוואה לשנה שעברה. הוא ייחס ירידה זו להגברת האכיפה והענישה והעמקת שיתוף הפעולה עם קציני הבטיחות של חברות התובלה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*