ניצלו חייו של ילד בן 4 בזכות ערנותו של צוות השיטור העירוני

ניצלו חייו של ילד בן 4 בזכות ערנותו של צוות השיטור העירוני

ערנותו של צוות השיטור העירוני והביטחון העירוני בסוף השבוע, הצילה את חייו של ילד כבן ארבע ששחה לבדו בנחל לכיש. לאחר שחולץ מהמים בסיוע אזרח, הועבר חזרה לרשות סבתו שחיפשה אחריו בחוף מי-עמי. במשטרה קוראים לציבור עם פתיחת עונת הרחצה – "גלו אחריות ושמרו על יקיריכם".

במהלך פעילות צוות השיטור העירוני בעיר אשדוד, הפקח מאיר-לי אוחיון והשוטר רס"ר מוגס אנדלו, ביום שבת האחרונה, הבחין הצוות הערני בילד כבן 4 שנים השוחה במעמקי נחל לכיש. ניסיונות בדיקה עם אזרחים שנפשו במקום לזהות הילד שנראה לבדו, לא העלתה דבר. כמו כן, ניסיונות לתקשר עם הילד וקריאות לעברו לא זכו לשיתוף פעולה. בסיוע אזרח ששהה בנחל הוצא הילד אל צוות השיטור העירוני.

במקביל לכך, צוות ביטחון עירוני בראשותו של קב"ט מוס"ח בעיריית אשדוד יחד עם סיירת ביטחון עירוני לוטם הקן, סיירו בחוף מי-עמי בעיר. תוך כדי כך שמעו הצוות כי המציל כורז על ילד קטן שהלך לאיבוד כולל תיאור לבושו.

דיווח שהועבר ברשת הקשר הפנימית של מערך הביטחון העירוני על אודות הילד הנעדר בחוף מי-עמי הגיע גם לאוזניהם של צוות השיטור העירוני שבאותם רגעים איתר ילד שניסיונות לתקשר עמו לא צלחו, וענה לתיאור שנמסר. בינתיים גם התברר כי הילד בעל לקות שכלית ועל כן אינו מתקשר כלל עם סביבתו. צוות השיטור העירוני לקח את הילד מהמקום והעבירו אל צוות הביטחון העירוני שחבר לסבתו בתחנת ההצלה שבחוף מי-עמי והשיבו לאחריותה המלאה.

במשטרה ציינו כי "מקרה זה עלול היה להסתיים באסון לולא ערנותם של הכוחות. עם פתיחת עונת הרחצה וריבוי הנופשים והמטיילים באתרים השונים, חלה חובה על כל אחד ואחת להגביר את הערנות ולגלות אחריות רבה כלפי ילדיכם היקרים."

 

צילום: אילוסטרציה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*