הטריאתלון חוזר לאשדוד

הטריאתלון חוזר לאשדוד

ברשות הספורט העירונית מתרגשים לחזור למתכונת אירועי הספורט גם אם במגבלת הקפסולות של מתווה הקורונה אבל בספורט כמו בספורט האדרנלין של הפקת אירוע והצלחתו הוא מה שבאמת חשוב. האירוע יתקיים כמידי שנה בשיתוף מלא עם איגוד הטריאתלון הישראלי.

הטריאתלון יתקיים ביום שישי, 10/9/2021 בחוף באר שבע ברובע טו׳ החל מהשעה 05:00 בבוקר ועד השעה 10:00

אשדוד היא אחת הערים הנוחות והמתאימות ביותר לסוג כזה של תחרות. הוא מכיל את כל היתרונות בין היתר שדרה רחבה דו כיוונית עם קירבה ממשית לים המתאימה למקצה הריצה והרכיבה.

טריאתלון הוא ענף ספורט אולימפי המשלב שלושה סוגי ספורט: שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. המשתתפים בענף זה נקראים טריאתלטים.

ברוב תחרויות הטריאתלון מתבצעים שלושת המקצים ברצף והמעבר בין מקצה למקצה, על כל הכרוך בו, מהווה חלק בלתי נפרד ממשך התחרות. כתוצאה מכך, אימון נפרד בכל אחד ממקצועות הטריאתלון ללא השילוב ביניהם אינו מספיק להישגים תחרותיים. האימונים של טריאתלטים, להבדיל משחיינים, רוכבים ואצנים למרחקים דומים, מכילים אלמנטים של תכנון ושימור כוחות על מנת לחלקם באופן יעיל לאורך התחרות.

הטריאתלון הוכר לראשונה כספורט אולימפי באולימפיאדת סידני (2000) ושם נקבעו המרחקים האולימפיים.

לאחר כמעט שנה מאז שנכנס נגיף הקורונה לחיינו הושבתו כמעט אירועי הספורט בעיר, למעט אירועים חריגים שקיבלו אישורים מיוחדים כמעט ולא נערכן אירועים, ברשות הספורט העירונית ניצלו את הפגרה המאולצת לשיפור תשתיות ותיעדוף בניית 3 אולמות ספורט חדשים, מגרש אימונים ושיפוץ מרך האולמות בעיר, כמו כן עוסקת הרשות בקידום המגה פרוייקט – קרית הספורט שקיבלה לאחרונה אישור ביצוע לאחר מחלוקות משפטיות.

הסדרי תנועה לקראת האירוע:

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״אני רק רוצה לחלוק עם תושבי העיר אשדוד את המחמאות שמקבלת העיר אשדוד מכמות בלתי נתפסת של מתמודדים שמגיעה בשעות הבוקר המוקדמות לעירנו היפה. המחמאות שייכות לכולנו, כתושבי העיר. לקיים אירוע מרשים כזה שמקשט את שדרת משה דיין ואת חוף הריוויירה הדרומית זה מחזה שממלא אותי גאווה כמנכ״ל הרשות וכתושב העיר. תודה לכל מי שטורח ועמל כדי שהאירוע המרהיב הזה יתקיים ויסתיים בהצלחה״.

צילום: דודו קקון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*