ניידת לגילוי סוכרת פעלה באשדוד

ניידת לגילוי סוכרת פעלה באשדוד

האגודה הישראלית לסוכרת השתתפה באירועי יום המעשים הטובים באשדוד 2015. 10% מהנבדקים בעמדה של האגודה לגילוי מוקדם של סוכרת ויתר לחץ דם היו בעלי ערכים גבוהים, שניים מהנבדקים הופנו לאשפוז

א.י.ל, האגודה הישראלית לסוכרת פועלת למען עידוד לשמירה על אורח חיים בריא, כדרך למניעת מחלת הסוכרת וסיבוכיה. במסגרת זו, האגודה הציבה עמדה מיוחדת לגילוי מוקדם של סוכרת ויתר לחץ דם כחלק מאירוע יום המעשים הטובים של עיריית אשדוד שהתקיים ביום שלישי האחרון, 24.03.2015. האירוע משך אלפי משתתפים.

לדבריו של מוטי פרלמוטר, מנכ"ל א.י.ל: "במהלך האירוע נבדקו כ-100 איש ומתוכם כ-10% נמצאו עם ערכי סוכר גבוהים, מהם 2 בעלי ערכים הדורשים אשפוז מיידי, שהועברו לטיפול ניידת מד"א שנכחה במקום".

"האגודה הישראלית לסוכרת תמשיך בפעילותה המבורכת ותעשה כל שביכולתה על מנת להגיע לכל איזור בארץ, ולערוך בדיקות לגילוי מוקדם של סוכרת ויתר לחץ דם" הוסיף פרלמוטר. 

את העמדה הפעילו אחיות מוסמכות מטעם האגודה, כאשר כל אדם יוכל למלא שאלון קצר (נתונים כלליים של גיל, משקל וכד') ולבצע בדיקת סוכר בדם ובדיקת לחץ דם ללא עלות. הבדיקות אורכות דקות בודדות ומעניקות תוצאות במקום, לצד חומרי הסברה שונים אודות סוכרת וחשיבות השמירה על אורח חיים בריא.

השנה מציינת האגודה הישראלית לסוכרת (א.י.ל) את שנת ה-61 להקמתה, ובמסגרת זו תשים דגש מיוחד לאורך השנה על פעילויות שונות שנועדו להגביר את המודעות לגילוי מוקדם של סוכרת ולמניעתה, דרך שמירה על אורח חיים בריא. האגודה פועלת לשיפור רווחתם ובריאותם של חולי הסוכרת בישראל, לקידום מחקר רפואי על המחלה ולקיים פעילות למניעתה. העמותה מייצגת כיום כחצי מיליון חולי סוכרת המאובחנים בישראל, ומפעילה כ-17 סניפים בכל רחבי הארץ וכן סניפים נוספים שעתידים להיפתח השנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*