ניהול פיננסי באמצעות תוכנת תזרים מזומנים

ניהול פיננסי באמצעות תוכנת תזרים מזומנים

הרבה בעלי עסק מוצאים עצמם בסיטואציה שהם מתוודים לידיעה שהעסק שלהם אמנם מרוויח אך יש יתרת חוב עדיין בבנק שלא מצליחה להתאפס והיא אפילו גדלה מדי חודש. ובמקום שהם יצליחו ליהנות סוף כל סוף מהרווח של העסק, הם נאלצים להרגיש את המעצור התזרימי כל העת דוחק בהם ואת הלחץ של הבנק שדורש להפחית את המינוס.

מה שקורה למעשה לכל אותם בעלי עסקים זה הקושי להצליח לתרגם את הרווח שלהם לכסף מוחשי שמופיע למעשה ביתרת החשבון. הסיבה היא שהם טרם הבינו איך להפוך את הרווח לעודף של תזרים מזומנים. חסרה לכל בעלי עסקים אלה את החוליה שהיא מצליחה לתרגם את הרווח לכדי מזומן. מה שאומר למעשה ניהול פיננסי נכון של תזרים מזומנים.

תוכנה לניהול תזרים מזומנים  

תוכנה לניהול תזרים מזומנים היא תוכנה שמיועדת לניהול עסקים, היא בעלת מספר של פונקציות ויודעת בעיקר לנהל את תזרים המזומן של העסק או החברה. לתוכנה יש מסך עבודה ייחודי שמאפשר את כל ניהול תזרים השוטף והוא מבקש לעשות פעולות הכרחיות במסך המרכזי כמו: ניהול פעילות מחזורית, או הזנה של כל מיני פעולות בודדות שרלוונטיות לעסק, ניהול של כל תקציבי היעד, יש בתוכנה גם חיבור ישיר לסניף הבנק אתו עובדת החברה ולכל מערכות הניהול חשבונות, במידה ומבצעים שינויים או מוסיפים משהו לתזרים, הוא מיד מופיע על צג המסך, מה שמאפשר מעקב בזמן אמת של תזרים מזומנים.

יתרונותיה של התוכנה

התאמה לכל בנק באופן אוטומטי – אפשרות למשיכה של נתונים מבנקים אחרים בארץ. התוכנה מסוגלת להתחבר לאתרים אלה, המערכת יכולה להוריד את התנועות שקיימות בחשבון ולערוך ביניהם השוואה.

יבוא ממערכת הנהלת חשבונות- התוכנה מצליחה לעשות חיבור לכל מערכת של הנהלת חשבונות ולהזרים ממנה ישירות נתונים חשובים.

ניהול כמה חשבונות יחד- התוכנה מצליחה לספק פרספקטיבה על כל חשבון שיש בחברה או בעסק, אודות מצב היתרה של החשבונות, ובנוסף המערכת גם מאפשרת הוצאה של דו"ח שמסכם את תזרים החודשי או השבועי, וגם היומי.

ניהול של מטבע חוץ- מאפשרת ניהול של חשבון מט"ח בכל עסק או חברה, היא מסוגלת גם לחשוף את התנועות של המטח מאתרים של הבנקים עפ"י כל מטבח זר.

מערכת חתכים מתקדמת– המערכת מצליחה גם לעשות סינון וחתכים של כל תנועה ותזרים לפי הזמנת עבודה או לקוח שזקוק לתקבול על בסיס שוטף.

תזרים חודשי ותקופתי– המערכת מאפשרת יצירה של תכנון תזרים שהוא שנתי כשהוא מגיע מדי חודש.  היא יודעת לתכנן תקציב תזרימי באופן מדויק כל חודש, יכולה לקבוע תקציב נבון להוצאה של שיקים וכך להצליח גם לעקוב אחר תאריכים שמיועדים לגבייה. בכל הקשה על סכום כלשהו, יחשפו מיד כל התנועות שהוא מורכב מהן וכך ניתן לבצע עריכה של פעולות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*