נותנים את הלב ומקבלים חזרה

נותנים את הלב ומקבלים חזרה

יום פתיחת חודש האזרחים הוותיקים ,יצאו עשרות מתנדבי סיירת "סבא בא" של הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות – אשדוד ,בשיתוף "עיר ללא אלימות" יחד עם רכזת הסיירת החדשה הגב' אלפסי רותי ועם רכז הסיירות העירוני מר שי נקש ,לטיול שבא להודות להם על העשייה המבורכת לטובת הקהילה בכלל ולטובת אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בעיר בפרט.

מתנדבי הסיירת פועלים במהלך כל השנה לטובת הגברת תחושת הביטחון של האזרחים הוותיקים בעיר, הם יוצאים בכל חודש בסמוך לתאריכי חלוקת קצבאות הזקנה של הביטוח הלאומי וניצבים בכניסות הבנקים וסניפי הדואר אותם פוקדים האזרחים הוותיקים לטובת משיכת אותן קצבאות.

המתנדבים בסיירת נוכחים בכל אותו הזמן במקום, משוחחים ואף מסייעים לאותם קשישים הזקוקים לכך. חשוב לציין כי כל מתנדבי סיירת "סבא בא" הינם אזרחים וותיקים בעצמם. בין המתנדבים ניתן לראות את הגב' שרה בן חמו, כן לא אחרת מאשר אימה של המנכ"לית אשר מתנדבת בסיירת מיום הקמתה.

את יום הטיול פתחו המתנדבים בקפה ומאפה במשרדי הרשות ולאחריו יצאו לדרך,

התחנה הראשונה אליה הגיעו המתנדבים ,הייתה מוזיאון "בית האוסף לתולדות צה"ל". במקום זכו המתנדבים לחוויה אמתית של נוסטלגיה ואף טעימות  אקטואליות שהיו מלווים בהסברים מעניינים מפי מדריכת הסיור טוראית שרון אשר עשתה זאת הצורה מקצועית הראויה לציון. לאחר הסיור קינחו המתנדבים בארוחת צהרים ואתנחתא קצרה שלאחריה יצאו לכיוון בית דוד בן גוריון שזכה לכינוי "הזקן". ביקור זה היווה חיבור ישיר לחודש האזרחים הוותיקים וכן לחלקו הראשון של הטיול. הביקור בבית העניק חוויה מיוחדת ונעימה וכן הצצה נדירה של המתנדבים לחיי מנהיג ,עממי פשוט ואנושי בימי קום המדינה.                                                                                                                

בכל מהלך הטיול האווירה הייתה מהנה, משעשת ובעיקר משמחת מצד המתנדבים שברכו על היוזמה של מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי אשר הנחתה לקיים הטיול למתנדבים המדהימים בסיירת לאות הערכת הרשות אצת פעילות במהלך השנה.

להצטרפות לסיירת נא לפנות שי רכז סיירת הורים  054-3220939/רכזת סיירת סבא-בא רותי אלפסי 0547788322

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*