נדנדה לגינה – זיכרון ילדות

נדנדה לגינה – זיכרון ילדות

נדנדה לגינה הוא פינוק שיש בחובו זיכרון ילדות חם ועוטף. פעם נדנדה הייתה שני חבלים וקרש מחוברים לענף עץ חזק הרי שהיום הנדנדות הרבה יותר משוכללות ורוב הסיכויים שאף אחד לא ייפול על הישבן או יעוף קדימה בעוצמה מסחררת. הנדנדות של היום הם רהוט לכל דבר ומקשטות כל גינה, מרפסת או חצר עם מספיק מקום.

גשם של דגמי נדנדות

נדנדה לגינה היא חלק מעיצוב הגינה ועצם קיומה, לא משנה מאיזה דגם או סוג, משדרג את הגינה ברגע למקום מרשים ומזמין. סוגי הנדנדות כיום הוא אדיר מכיוון שאת רוב הדגמים מייבאים כיום מאירופה או מהמזרח הרחוק. נדנדה לגינה רצוי למקם סמוך לפינת הישיבה או לזולה קיימת לנוחות והתאמה מירבית. להלן מספר קטן של סוגי נדנדות:

  • ישיבה ליחיד מראטן.
  • מפלסטיק לבן עם מושב ל- 3 אנשים לפחות עם גגון.
  • מעץ מלא מתוצרת מקומית עשויה עץ משובח עמיד בכל תנאי מזג האוויר.
  • עם 2-3 מקומות ישיבה מסגרת ברזל מרופדת ומפנקת.

בחירת נכונה של נדנדה לגינה

לכאורה נראה פשוט ללכת ולרכוש נדנדה לגינה, אך כשמגיעים לבית העסק ומגלים את המגוון העצום יש סיכוי לצאת מהתקציב ולרכוש בסוף נדנדה שמאד קולעת לטעם אך רחוקה מהתקציב שהוקצה לה. בשביל לא להגיע למצב הזה יש להתחשב במספר גורמים שהם:

  • מסגרת הנדנדה – המוצר מיועד לאנשים שבאופן טבעי יבקשו להניע עצמם על הנדנדה הלוך ושוב ולכן חשובה מאד איכות המסגרת כי אם היא לא עשויה טוב יש סיכוי גדול לסיים את הבילוי עליה בבית החולים. לכן, יש לוודא שהמסגרת חזקה, מחוברת באופן נכון עם ברגיי סגר, אומים ושיבות.
  • חומר הגלם החיצוני של הנדנדה – סוגי נדנדנות הקיימות היום הן מאלומיניום, ברזל, ראטן, עץ ופלסטיק. לכל סוג חומר גלם פלוסים ומינוסים אשר משפיעים באופן מיידי על המחיר ועל העמידות בתנאי מזג האוויר.
  • מידות – בדיוק כשם שיש סוגים שונים כך גם המידות של הנדנדה משתנות ורצוי להגיע עם מידות מדויקות להתאמה מושלמת לגינה. יש שמתאימות לשני אנשים ויש לארבעה אנשים.
  • המושב של הנדנדה – השאיפה היא למושב נוח ומפנק, קל לניקוי ועמיד במזג אוויר. יש מושבים מרופדים במלוא הנוחות ויש מושבים שעליהם מגיעים מזרונים או כריות בנפרד והכל בשביל שהישיבה תהיה נוחה ונעימה.

לא פחות חשוב מהנדנדה – תקופת אחריות

כלל חשוב מאד, שיהיה גב מאחורי המוצר לכל צרה שלא תגיע. ייתכנו טעויות במידות הנדנדה, ייתכנו וייווצרו פגמים בזמן ההובלה הביתה וייתכן ויתבקש שינוי של צבע הריפוד, לכן חשוב מאד לבחור ספק אמין ומוכר בתחום שנותן תקופת אחריות מקובלת וראויה לטיפול בליקויים אפשריים בנוסף לזמינות טלפונית לכל שאלה שתתעורר כנהוג בתחום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*