נגר מטבחים – כי אתם אוהבים לבשל!!!

נגר מטבחים – כי אתם אוהבים לבשל!!!

לא כל המטבחים המוכנים מתאימים לגודל של המטבח שלכם. אם החלטתם לשדרג את המטבח שלהם ולהזמין אותו במעשה עבודת נגר, אתם עושים בחוכמה. זה מעשה שעושים פעם בחיים, אבל הוא משנה לכם את כל הבית וגם את הארוחות. ההרגשה בעת הבישול במטבח משפיעה כמובן גם על הבישול. ומטבח נוח יגרום לכם לבשל בסבלנות ובאהבה רבה ולא לשכוח חלילה את אבקת האפייה…

אנשים רבים הבינו שכמו שיש אנשים שאוהבים לישון על מזרן רך ויש אנשים שמעדיפים מזרן קשה, כך יש אנשים שיש להם דרישות שונות מהמטבח שלהם, שהוא לב ליבו של כל בית, המקום שבו מבשלים את ארוחות המשפחה באהבה, שבו זוכרים מה כל אחד אוהב ולא שוכחים לתבל בדיוק כמו שצריך את המאכל האהוב. המטבח הוא המקום שצריך להיות בו הכי נוח, הכי מאוורר והכי נגיש, רק כך תוכלו לשהות בו שעות וליהנות מהתוצאות.

נגר מטבחים יודע לתכנן את המטבח שלכם בהתאם לצרכים שלכם כי מטבח למבשלים הוא כמו כפפה ליד.

בשלו לעצמכם מטבח אצל נגר מטבחים מומחה!

אין ספק כי גודלה של המשפחה, הרגלי הארוחות בבית ואפילו המתכונים, משפיעים מאוד על תכנון של מטבח ברמת מספר יחידות הארון, סוג העץ, הגוונים, אפשרויות האחסון, האם מגירות נשלפות, תאים מסתובבים. איפה להציב את התנור? איפה להניח את המדיח? כל אלה קשורים בתפקוד של כל אחד במטבח, והבחירות הללו הן מאוד אישיות ונוגעות להרגלים ולצרכים שיש לכל אחד מהמטבח שלו.

נגר מטבחים מומחה יודע לשאול אתכם את השאלות הנכונות ולתכנן את המטבח האידיאלי עבורכם.

גם מתכונים למשל אם מדובר במטבח בשרי או טבעוני, אמורים להשליך על תכנון המדפים והארונות כי במקרה של מטבח טבעוני למשל, צריך המון מקום לכל מיני מוצרים טבעיים כמו קטניות ועוד.

מה שבטוח כאשר נגר מטבחים עושה את המטבח שלכם, ומתאים אותו לצרכים שלכם, הכול מתפקד אחרת. יותר קל לכם להיות במטבח, אתם עושים דברים יותר מהר, מאוורר, מואר ונוח לכם. אתם מוצאים את כל המוצרים בקלות וגם איך לומר- אולי האוכל שלכם יהיה גם יותר טעים!!!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*