מ.ס מסתבכת ומועמדת רצינית לירידה

מ.ס מסתבכת ומועמדת רצינית לירידה

שלא הולך לא הולך. לא רק שאשדוד לא מצליחה לנצח 13 משחקים ברציפות אלא שהמתחרות לירידה קמות על הרגלים ובמאני טיים מראות אופי שאשדוד לא מצליחה להראות, מה שמסביר את מצבה הנפשי והמנטאלי של הקבוצה בימים אלו. תיקו 1:1 עלוב למשחק בו היתה חייבת לנצח, היא כבר הובילה אבל לא ידעה אפילו על היתרון הקטן הזה לשמור.

עכו והפועל חיפה ידעו להתעלות על עצמן ולנצח, עכו כבר עקפה את אשדוד והפועל צמצמה לנקודה הפרש, האם אשדוד בדרך לליגה הלאומית או שתצליח לעשות את העבודה הקטנה שצפוי ממנה לעשות וזה לנצח משחק בודד עם תום הליגה.

במידה ואדשוד תרד ישלם ראש הקבוצה ג׳קי בן זקן מחיר כבד וינסה ככל הנראה ללא הצלחה להסביר את הפארסה עם האוהדים אך יותר מכל למה התעקש על ניר קלינגר בכזו נחישות למרות הכישלון הצורב שלו כמאמן. קלינגר נכשל לא רק בגדול אלא בענק שלא הצליח להרים את הקבוצה עוד באמצע העונה לפני פרשת האוהדים, עוד שקיבל אצטדיון מלא עם כרטיסים חינם ואוהדים פחות או יותר נאמנים, כבר אז לא ידעה הקבוצה להתעלות ורצף התוצאות המביכות הן ככל הנראה אלה שגרמו לקהל להתמרמר ולהתחיל בתהליך הנטישה.

אם כן התחתית בוערת, בשבוע הבא תגיע לאשדוד הפועל פ״ת שככל הנראה כבר ירדה סופית, שוב יגדירו את זה כמשחק עונה ושוב יחלו מאבקי גיוס האוהדים, מה שבטוח שללא ניצחון בשבוע הבא ככל הנראה נראה את אשדוד בליגה הלאומית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*