מ.ס אשדוד מסיימת במקום אחרון ויורדת ללאומית

מ.ס אשדוד מסיימת במקום אחרון ויורדת ללאומית

יום עצוב לאשדוד כעיר, לא משנה את מי אתם אוהדים ועל איזה צבע גדלתם, העיר אשדוד קיבלה מכה , אשדוד כעיר התגאתה שיש לה קבוצה כמעט בכל ענף בליגה הבכירה, היום, דווקא בענף הפופולארי ביותר אשדוד שוקעת לליגה השנייה ומי שמבין עניין יודע שלעלות ליגה זה לא עניין של מה בכך

גם אם יש אשמים ישירים ויש כאלה אשדוד כעיר היתה חייבת לעצור את תהליך הגסיסה, 15 משחקים ללא ניצחון זו נורה אדומה בוהקת להתדרדרות, ראו דוגמא בקבוצת הכדורסל שעם כל הקושי התקציבי ידעה לעשות מהלך לא קל ולהחליף מאמן, לחזק בשחקן ולהישאר בליגה. בכדורגל האגו השתלט יותר מדי, קלינגר היה מזמן צריך ללכת הביתה, היה צריך להביא חיזוק, כל מה שהיתה צריכה אשדוד זה ניצחון אחד או שניים, זהו. זה לא קרה ולכן האשמה הישירה היא על הנהלת הקבוצה שממש נראה כאילו רצתה לרדת ואף עשתה מאמץ בחוסר המעש.

סיפורה של מ.ס אשדוד העונה לא היה יכול להסתיים אחרת. הקבוצה של ג'קי בן זקן הפסידה הערב (שבת) 1:0 להפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד, וירדה לליגה הלאומית אחרי 18 שנים ברצף בליגה הבכירה (שתיים כעירוני אשדוד, ו-16 כמ.ס אשדוד).

היה זה משחקה ה-15 של הקבוצה מעיר הנמל ללא ניצחון, ועם נתון כזה, פשוט אי אפשר להישאר בליגה. יתרה מכך, בעקבות הניצחון של הפועל פ"ת, מסיימת הקבוצה את העונה במקום האחרון. הפועל ת"א מנגד מסיימת עונה שהיא תעדיף לשכוח במקום השמיני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*