מתנות לאורחים בחתונה

מתנות לאורחים בחתונה

חתונה נחשבת לאחד מרגעי השיא בחיים של בני הזוג, וכל המשפחה, החברים הטובים והקרובים מתכנסים יחדיו על מנת לחגוג את האירוע המרגש והחשוב. את החתונה יש לתכנן בקפידה ולפרטי פרטים, אין לשכוח דבר, לכן מומלץ להכין רשימה ולהתחיל בהכנות מספר חודשים מראש. לאחר שבחרתם גן אירועים יוקרתי או אולם מפואר, עליכם להזמין בעלי מקצוע כמו צלם ותקליטן, וכמובן שיש לצאת למבחני טעימות כדי לבחור את חברת הקייטרינג שתספק חוויה קולינרית לאורחים. בנוסף, אין לשכוח מתנות קטנות וקסומות אותן נהוג להעניק לאורחים בסיום האירוע, כאות הוקרה על כך שטרחו ובאו להשתתף בשמחתכם.

מזכרת מרגשת ומיוחדת לאורחים בחתונה

חתונה מהווה אירוע מרגש ובלתי נשכח לבני הזוג ולמשפחה הקרובה, ביום מיוחד זה מציינים את טקס הכניסה לברית הנישואין וההתחייבות ההדדית בין החתן לכלה. לאחר החופה המרגשת בה עונד החתן טבעת על אצבעה של הכלה ומברך: "הרי את מקודשת לי בטבעת זו כדת משה וישראל" בני הזוג נשואים באופן רשמי, וכעת הגיע העת לאכול ולפצוח בריקודים סוערים לתוך הלילה.

בסיום האירוע, אחרי הריקודים והאטרקציות השונות בחתונה, האורחים עוזבים לאטם את המקום וזה הזמן להעניק להם מתנה מקורית וייחודית עם הקדשה אישית מבני הזוג. יש מגוון מתנות לכל סוגי האירועים, ביניהן מתנות מדליקות ומקוריות במיוחד המתאימות לחתונות. בין היתר ניתן להעניק כמתנה בחתונה קופסאות מעוצבות בצורת חתן וכלה, את הקופסאות ניתן למלא בדברי מתיקה. כמו כן, ניתן לבחור בקופסאות מעטפת מוזהבות או כסופות עם הרבה סטייל ושיק, בקבוקון זכוכית מעוצב הגדוש בסוכריות בצורת לב עם תווים עליה מדפיסים את פרטי האירוע והקדשה אישית מבני הזוג ובעוד שלל רעיונות מקוריים וייחודיים.

מתנות בעלות ערך מוסף

כאמור, יש מגוון מתנות לאורחים בחתונה וכל שעליכם לעשות הוא לבחור במזכרת המתאימה לכם ביותר מבחינת תקציב, עיצוב, סטייל וכדומה. עם זאת, כדאי לדעת כי ניתן להזמין מתנות לאירועים עם ערך מוסף, לדוגמה מארזי שי בעבודת יד המיוצרים על ידי בעלי מוגבלויות, שתילים של צמחי תבלין או פרחים יפים, הארוזים בשקיות מנייר ממוחזר ועשויים במפעל מיוחד לשיקום תעסוקתי של בעלי מוגבלויות ופגועי נפש ועוד. מתנות אלה מאפשרות לכם גם להעניק מזכרת מרגשת וייחודית לאורחים וגם לתרום לקהילה, כך גם תוכלו לגרוף הרבה מחמאות מהאורחים על הרעיון המקורי.

מזכרת גדושה באהבה לאורחים

מתנות לחתונה נועדו להפגין את אהבתכם לכל האורחים שבאו לשמוח יחד עמכם ועם משפחתכם. במהלך החתונה האורחים מרעיפים עליכם, בני הזוג הטריים, את מלוא אהבתם, ובסיום האירוע הגיע תורכם להודות להם ולהעניק להם מזכרת גדושה באהבה. לכן, מומלץ לפנות לחברה מובילה המתמחה במזכרות יוקרתיות ומלהיבות לחתונות. צוות החברה ישמח לייעץ לכם ולסייע לכם לבחור במתנה מיוחדת ומקורית שתרגש את האורחים, ותרעיף עליהם את אהבתכם ואת הוקרתכם על כך שבאו לשמוח בשמחתכם.

רוצים לקרוא עוד בנושא של אטרקציות מקוריות לחתונה? כנסו לכאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*