מתכננים לקיים אירוע בקרוב באשדוד?

מתכננים לקיים אירוע בקרוב באשדוד?

מצאנו את חברת הקייטרינג המושלמת עבורכם.

כולנו מכירים את זה: האירוע מתקרב, ובין אם זה אירוע משפחתי קטן בבית או אירוע באולם קטן ששכרנו לצורך המאורע – האוכל הוא הרי הדבר העיקרי. וכנושא עיקרי לאירוע: נרצה ללכת על בטוח ולא להתפשר על הטעם. ארטורוס הינה חברת קייטרינג קטנה ומטריפה שהתחילה להיות מוכרת באשדוד בשנים האחרונות, אחרי שנים רבות של הצלחה בערי השפלה – מיבנה וצפונה. האשדודים – שמבינים דבר או שניים באוכל מעניקים ציון גבוה ואין ספור מחמאות פעם אחר פעם לאוכל של קייטרינג ארטורוס.

קייטרינג בשרי באשדוד

אז כשאנחנו מדברים על קייטרינג, אנחנו קודם כל חושבים על קייטרינג עם אוכל בשרי. למה בשרי? כי זה אוכל שמתאים למעל 90 אחוזים מהאירועים שנרצה לקיים ואפשר להגיד שזה די ללכת על בטוח מבחינת הסגנון וטעם הקהל.

אלא אם כן מדובר באירוע לילדים או משהו בסגנון, ברוב האירועים שנצטרך בהם שירות קייטרינג – זה יהיה קייטרינג בשרי: החל מיום הולדת משפחתית, יום נישואין (או הצעת נישואין), קייטרינג לשבת חתן, קייטרינג למסיבת אירוסין, ואפילו קייטרינג לאזכרה – בכולם הקהל יצביע על אוכל בשרי כמועדף עליו. וכזה הוא ארטורוס – זו המומחיות של הקייטרינג – אוכל בשרי, מזרחי, אוריינטלי ברמה שהאורחים פשוט אוהבים, ומרעיפים מחמאות בהתאם.

קייטרינג בשרי כשר

אז כמובן אחרי שקבענו שמדובר באירוע עם אוכל בשרי – הגיע הזמן לדבר על הכשרות. בישראל, ובטח בעיר כמו אשדוד – כשרות לקייטרינג היא תנאי בסיסי ויסודי.

אף אירוע לא יוכל להתקיים ללא כשרות של לפחות הרבנות. הרי רוב האשדודיים הם קהל מסורתי במינימום, והרבה מהם גם דתיים, אז כאמור על פחות מקייטרינג כשר מטעם הרבנות באשדוד – אין מה לדבר.

וכמובן שאפשר גם יותר: בקייטרינג הבשרי הכשר של ארטורוס יש אפשרות לשדרג את הכשרות לכשרות מהודרת יותר של הבשרים – כגון כשרות של הרב מחפוד, כשרות הבית יוסף וכשרויות רבות אחרות.

קייטרינג בשרי מחיר

נכון שהטעם הוא המלך, וגם נושא הכשרות שדיברנו עליו חשוב מאוד – אבל המחיר, כזה שיהיה משתלם והוגן – הוא גם כן סופר חשוב. ואנו בקייטרינג של ארטורוס שמחים מאוד לבשר לכם שהשקענו בנושא המון: במחשבה על תפריטים שונים במחירים שונים:

ככה שגם מי שמחפש מחיר של קייטרינג באשדוד, וגם מי שמחפש לשדרג ולפנק עוד ועוד את האורחים – ימצא את מה שהוא מבקש באפשרויות הרבות שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו. רוצים לדעת עוד? זה בהחלט הזמן ליצור איתנו קשר דרך האתר בכתובת למטה.

קייטרינג שמגיע עד אליכם

בנוסף לכל היתרונות של הקייטרינג שדיברנו עליהם עד כה – חשוב להדגיש שכשמזמינים קייטרינג מארטורוס – אז הקייטרינג מגיע במשלוח עד למקום האירוע באשדוד (אך כמובן לא רק באשדוד).

כן – אתם לא צריכים לשבור את הראש ולשלוח מישהו לעמוד בפקקים ביום האירוע – האוכל מגיע עד אליכם באמצעות מערך השליחויות המיוחד של הקייטרינג – חם וטרי.

אז צריכים קייטרינג באשדוד? אין מה לחכות יותר – חפשו עכשיו בגוגל: ׳קייטרינג ארטורוס׳ ותתרגלו להתאהב בטעם!

צילום: קייטרינג ארטורוס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*