מתכננים לפתוח עסק חדש?

מתכננים לפתוח עסק חדש?

הכלים האלה יעזרו לכם להיות יעילים מהיום הראשון!   

עומדים לפתוח עסק באשדוד או בסביבה? רשמו לפניכם את העניין הבא: במציאות דינאמית וסביבה עסקית קשוחה, מנהלי עסקים ויזמים חייבים להיות יעילים, מאוד יעילים. אם אתם מתכנים לפתוח עסק חדש, חיוני להיערך לכך בהתאם. חייבים להיות יעילים החל מהיום הראשון. זו הדרך להרוויח יותר ולהצליח יותר. בנוסף, כך חוסכים כסף, לפעמים זמן ולפעמים הכל ביחד – גם זמן וגם כסף.

השתמשו באינטרנט לניהול החשבונות

אם אתם משתמשים באינטרנט בעיקר לפעילויות פנאי, הגיע הזמן להתנהל בצורה עסקית ויעילה – בעזרת האינטרנט. יש הרבה מאוד יישומים מקוונים שיעזרו לכם להתנהל טוב ויעיל יותר ומקום טוב להתחיל בו יהיה תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט. מה היכולות של התוכנה הזאת? זו תוכנה שמייעלת כל מה שקשור בניהול חשבונות. הניהול נמצא בענן. לא צריך להדפיס חשבוניות, קבלות, תעודות משלוח וכיוצא באלה. רק נכנסים לתוכנה מכל מכשיר (מחשב, נייד, טאבלט) ובין רגע מפיקים את המסמך הרצוי ושולחים ישירות במייל, מתוך התוכנה. העיסוק בתוכנה פשוט, הכל מהיר וידידותי. זה נוח, חוסך זמן וכסף, כל מה שצריך לעסק יעיל. בנוסף, זה מאפשר להישאר תמיד עם היד על הדופק בכל מה שקשור עם הכנסות והוצאות. ניתן להפיק דוח ונתונים בין רגע.

שווקו את עצמכם בקלות ואפילו בחינם

יתרון חשוב שניתן למצוא במסגרת תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט זה שמדובר בשירות שניתן במחיר נוח. ןאם כעסק מתחיל אין לכם יותר מדי כסף ביד, זה לא אומר שאין לכם אפשרות לחסוך וגם לפרסם את עצמכם. התחילו לפרסם את עצמכם כבר מהיום הראשון, במחירים נמוכים ואפילו בחינם. איך עושים את זה? באינטרנט יש שפע פלטפורמות לפרסום ושיווק עסקי. פתחו בהקדם דף עסקי בפייסבוק. העלו סרטוני הצגה עצמית ליו טיוב. תוכלו להקים אתר אינטרנט בעצמכם, אפילו אם אין לכם ידע בנושא, בעזרת כלים כדוגמת וויקס או וורדפרס. כשהעסק יתקדם, תוכלו להיעזר במקדמי אתרים מקצועיים כדי לחסוך מזמנכם ולהגיע לעוד יותר לקוחות.

שירותי מזכירות 24 שעות ביממה

לא רק באינטרנט מסתתרים כלים להפיכת העסק ליעיל מהיום הראשון. מלבד תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט, מלבד דף עסקי או הקמת אתר, תוכלו להשתמש בכלים אוף ליין, חיוניים וטובים. למשל, ניתן לשכור שירותי מזכירות מסביב לשעון. למעשה, זהו מענה אנושי שתמיד זמן ללקוחות שלכם 24 שעות ביממה. אם אתם לא עונים, בשירות הזה מזדהים כנציגי העסק, לוקחים הודעה ומעבירים את הפרטים אליכם. זה מציג גם עסק קטן, חדש ומתחיל בתור עסק גדול, מקצועי ורציני. חשוב לא פחות – כך לא מאבדים לקוחות, פונים ולידים. תוך כדי כך, זה גם חוסך משאבים ומאמץ.

הטמיעו מערכת סליקה – יותר פשוט ממה שחשבתם

גם עסק מתחיל צריך לגבות תשלומים מלקוחות והכי פשוט לעשות את זה חכם. הטמיעו בעסק שלכם מערכת סליקה, זה יותר פשוט ממה שחשבתם. כך תוכלו לגבות תשלומים בדרכים הנכונות, למשל באשראי, בפייפל וכדומה. זה מציג חדשנות ונותן נוחות לכם וללקוחות שלכם.

נהלו זמן ביעילות

הקפידו לנהל את זמנכם ביעילות בכל רגע ורגע. תכננו לעצמכם סדר יום. הקפידו להשאיר זמן לניהול שוטף וממש לא רק לכיבוי שריפות. אם יש לכם קושי בעניין, אל חשש. תוכלו להיעזר באפליקציות לניהול זמן וכך תיקחו את העסק למקום טוב יותר. לסיום, נמליץ  לכם ליצור לעצמכם כרטיס ביקור דיגיטלי, כדי שיותר לקוחות יגיעו אליכם ויותר לקוחות יסגרו אתכם עסקאות בסופו של דבר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*